28.02.2012

Verjetno imamo vsi kakšnega prijatelja, ki nam je zadnjič veselo razlagal, kako je nekaj kupil na spletu in tako prihranil znatno vsoto denarja. Ko pa sami iščemo, najdemo same običajne cene, ali pa gre za trgovine iz ZDA ali Azije, ki sploh ne dostavljajo v Slovenijo. Potem pa le najdemo trgovino na spletu, ki nudi kar 40-odstotne popuste! Ne spomnimo se sicer natačno, kako smo zanjo izvedeli, a artiklov imajo veliko, vsi so na zalogi, poštnina pa sploh ni tako visoka!

Verjetno nam je reklamo za to trgovino ponudil sam spletni goljuf, ki je to spletno fasado tudi postavil ter želi nam in ostalim spletnim nakupovalcem pobrati skupaj nekaj tisoč evrov, nato pa izginiti. Kako lahko v množici ponudnikov sami ugotovimo, kdaj gre za poskus prevare, kdaj pa trgovcu na spletu lahko zaupamo? V članku boste našli nekaj napotkov, že sedaj pa si zapomnite, da  enega samega  recepta ni. Presoditi morate na podlagi različnih znakov, jih »skombinirati« in se na podlagi tega sami odločiti.

1.      Neverjetna ponudba

Prvi znak, po katerem prepoznamo lažno ponudbo, je naravnost neverjetna cena. Če je popust 40 ali 50-odstoten, se nam mora vklopiti alarm. Res je, da je to točno tisto, kar želimo, a to ve tudi goljuf. Razen pri omejenih razprodajah pa tako nizke cene vseeno niso običajne. Sploh pa se ustavite, če ste napoteni na prodajalno, kjer so na eni sami strani kar vsi artikli v nori akcijski ponudbi (izjema so spletna mesta s kuponi za popuste, a teh je nekaj in vam jih običajno priporočijo prijatelji).

Zelo pomembno je tudi, kako ste do te trgovine prišli. Kje ste zanjo izvedeli? Ste kliknili na oglas na spletni strani ali v elektronski pošti? Manj je tveganj, če za ponudbo recimo  izveste na televiziji in pretipkate naslov sami. Dokaj enostavno pravilo namreč je: če vas neznanec  kontaktira po elektronski pošti, Facebooku ali preko programa za klepet (kot je recimo Skype) in vam ponuja spletne povezave, jim ne zaupajte!

2.         Dobre novice se hitro širijo, slabe še hitreje

Tako, kot smo navajeni prijatelje, znance in sodelavce spraševati za mnenje o tem, ali so z nakupi v neki trgovini zadovoljni, lahko sloves prodajalca preverimo tudi na spletu. Poguglajmo naslov trgovine in v okence za iskanje drugič vstavimo tudi spletni naslov trgovine. Preverimo, ali se po forumih oglašajo kupci, ki so imeli s trgovino slabe izkušnje.

Preverimo lahko tudi, kdo stoji za trgovino. Pojdimo na naslov http://whois.domaintools.com  in v okence vpišimo spletni naslov trgovine (na primer abercrombiefitch.org.uk). Prikazali se nam bodo podatki o registrantu domene, njenem nosilcu. Včasih lahko že na podlagi teh podatkov sklepamo, da nekaj ni v redu (npr. spletna trgovina se hvali z dolgo tradicijo, domena pa je registrirana kakšen mesec nazaj).

3.      Prodajalec uporablja brezplačni poštni predal

Če nakup ne poteka samodejno, ampak s prodajalcem izmenjamo nekaj sporočil, bodimo tudi pozorni na to, iz katerega elektronskega naslova nam pošilja pošto.  Se elektronski naslov ujema z naslovom spletne trgovine? Če prodajalec uporablja brezplačni poštni predal (gmail.com, hotmail.com, blumail.org, yahoo.com), je spet čas za alarm.

4.      Plačilo preko sistema Western Union ali MoneyGram

Najbolj običajen način plačevanja na spletu je z uporabo kreditne kartice. Vsi spletni nakupovalci to redno počnemo in strah, da bi po enem samem nakupu na spletu kar naenkrat vsi hekerji imeli številko vaše kartice, je vseeno malo pretiran. Če nakupujemo na uveljavljenih spletnih mestih (npr. amazon.co.uk, mimovrste.com), potem ni razloga, da bi pričakovali probleme. Pred vnosom številke kreditne kartice se vedno prepričajmo, da se nahajamo na varni povezavi (takrat na začetku spletnega naslova vidimo https namesto http) in pa preverimo, če v brskalniku najdemo tisto ključavnico, ki prav tako kaže na šifriran prenos podatkov. Če teh znakov  ni, se raje ustavimo.

V zadnjih letih so se (na bolje) prilagodile tudi banke in njihovi sistemi za zaznavanje odstopanj pravočasno odkrijejo sumljive transakcije, ki kažejo na krajo kreditne kartice. Tega sem recimo sprožil pred leti tudi sam, ko sem na Japonskem na koncu konference kupil darila za družino, naslednji večer pa sem bil že doma in za poletje rezerviral letalske karte pri tuji letalski družbi. Oboje z isto kartico, zato sem prejel SMS sporočilo svoje banke, naj jih kontaktiram, če ne vem, za kaj gre.

Ko pa vam neznanec ponudi kot način plačila nakazilo preko sistema Western Union ali MoneyGram, je to velik rdeč znak STOP! Ta sistem je namenjen hitremu prenosu denarja fizičnim osebam, sledenje prejemniku nakazila pa ni možen in je prav zato priljubljeno orodje spletnih goljufov.

Pri nakupih na daljavo nas ščiti tudi zakonodaja, ki omejuje našo odgovornost pri plačilih, ki jih nismo izvedli sami. Do zneska 150 EUR smo odgovorni sami, za več pa le, če smo bili malomarni in nismo ustrezno ščitili podatkov o kartici. Za več na to temo se obrnite kar na Zvezo potrošnikov Slovenije.

5.      Samo potrdilo o plačilu ni dovolj

Posebne ponudbe in zanimive stvari pa najdemo na spletnih oglasnikih. Časopisne verzije so zamenjali bolha.com, nepremicnine.net in avto.net (za širše tržišče pa ebay.com), kjer lahko brskamo in se udeležujemo dražb in ponudimo svojo ceno. Spletni oglasniki pa delujejo le kot posredniki med prodajalcem in kupcem in kupčijo bomo na koncu sklenili neposredno, mimo spletnega oglasnika. Tu pa so svojo priložnost spet našli goljufi. Če prodajate manjši predmet (kot sta telefon ali fotoaparat), vas kontaktirajo, ponudijo dobro ceno, nato pa skušajo prepričati s ponarejenimi elektronskimi sporočili bank ali lažnimi PayPal potrdili, da denar čaka na banki in bo nakazan, da oddate paket. Ne verjemite samo temu sporočilu, ko boste poslali paket, bo prepozno. Vedno počakajte in se prepričajte, da je denar resnično nakazan na vaš bančni ali PayPal račun! Tudi upravitelji spletnih oglasnikov poskušajo z različnimi načini zmanjšati tveganje svojih uporabnikov. Uporabijo lahko ocene zanesljivosti prodajalca oz. kupca (ob uspešnih poslih lahko druga stran z dobrim glasom poveča to oceno), poskuse goljufij pa jim moramo tudi sami sporočiti, da lahko lažne oglase odstranijo.

Ne morem se odločiti

Na koncu je na nas samih, da doma ob računalniku v nekem trenutku presodimo, ali gremo v nek nakup ali prodajo. Bomo nakazali denar, ali ne? Različni kazalci nam lahko to odločitev olajšajo, če pa še vedno nismo prepričani, kaj tedaj? Preberite še navodila o varnem spletnem nakupovanju. Če sumite na goljufijo, prijavite prevaro ali pa pišite na info@varninainternetu.si in priložite podatke o trgovini ali prodajalcu. Če drugega ne, boste dobili dodaten nasvet, ki vam bo pomagal pri odločitvi.

Vsebine, ki vam lahko pomagajo
1

4 nujni koraki pred nakupom v spletni trgovini

Vsi poznamo tisti super občutek, ko dobimo obvestilo, da nas na pošti čaka pošiljka ali pa na vratih pozvoni dostavnik, s težko pričakovanim paketom v roki. Spletni nakup pa se lahko konča tudi bolj klavrno, ko (prepozno) ugotovimo, da smo nasedli spletnemu goljufu in žal ostanemo brez denarja in brez plačanega…

Komentarji (70)
    • Iz javno dostopnih podatkov o tej spletni strani ni opaziti kakšnih sumljivih znakov, iz katerih bi lahko sklepali na goljufijo. Tako da vsaj kar se tega vidika tiče je nakup varen.

  • Pozdravljeni!
    Ob prebiranju članka sem ugotovila, da sem ga verjetno polomila. Preko fb se oglašuje Daily shop Srbija in prodaja športne copate, Ob oglasu je tudi njihov telefon. Stopila sem v stik z njimi preko fb in jim preko Western Union nakazala denar. Oseba mi je podala vse osebne podatke. Takrat se mi zadeva ni zdela sporna saj sem imela vse njegove osebne podatke (ime, priimek, datum rojstva, naslov). Zdaj pa nisem več prepričana, da bom kdaj naročeno zadevo videla. Od naročila je minil en teden. Ali imam kakšno upanje, da bo O.K.
    Lp in hvala za odgovor. Sonja

    • denar ne bo vrnjen, gre pa za nateg. sam pa daily shop srbija ne najdem na googlu, fb mi pa prav tako ne vrže nobenega zadetka.

      s tujino v prihodnje poslujte s paypalom, drugače zavrnite nakup. z bančno kartico pa le v primeru kjer je možno denar dobiti nazaj (recimo aliexpress zadrži denar pri njih dokler ni potrjeno da je artikel prispel, ko je potrjeno se denar nakaže prodajalcu)

    • Pozdravljeni!

      Spletna trgovina http://www.glasses-ebay.com po hitri oceni ni
      vredna zaupanja.

      Dejstva:
      – Domena je registrirana pri kitajskem registrarju,
      – domena je registrirana samo za eno leto,
      – spletna stran je stara samo 73 dni,
      – cene so zelo nizke, kar ponovno vzbuja sum.

      Vsa ta dejstva kažejo, da gre najverjetneje za prevaro .

  • Pozdravljeni. Mene zanima ali so lahko goljufije na spletu. Sem dobila link od ene banke, kjer se lahko naredi prenos na moj racun. Mi je posojilodajalec poslal link kjer se naredi prenos ki bi mi posodil denar. Ce mi lahko poveste ali je ta stran v redu ali ne. CT-BANKS.NETAI.NET
    LP

    • Te spletne strani sploh ne poznamo. Kje na spletu ste pa naleteli na posojilno ponudbo?
      Najemanje kreditov prek spleta je zelo tvegano početje. Vsak najem kredita se še vedno začne s podpisom pogodbe. Nikoli ne smete vnaprej nakazovati denarja (recimo stroškov za odobritev), če niste pred tem s kreditojemalcem osebno podpisali in overili kreditne pogodbe. Znak za prevaro je tudi, ko od vas želijo, da denar nakažete prek plačilnega servisa Western Union. Slednji je še posebej priljubljeno sredstvo goljufov, saj ne omogoča sledenja denarnemu toku.

    • Gre za Kitajsko stran. Že sama ideja kupovati prehrambene dodatke iz neregulirane proizvodnje je zelo tvegana, v tem primeru pa gre še za neevropske standarde in na strani ponujajo nelegalne proizvode.
      Sicer pa vaše težave presegajo naše področje delovanja, predlagamo, da se za več informacij obrnete na osebnega zdravnika.

  • rhinocamera.si

    gibraltar…
    ne najdem pa niti dobrih niti slabih izkušenj strank, čeprav mislim, da stran ni tako mlada… en izdelek naj bi celo sami razvili…
    Skrbi me tudi kvaliteta njihovih izdelkov in uveljavljanje garancije.

    Bom vesel vsakega mnenja.

    • Stran bo kmalu stara eno leto, ker samo po sebi še ne vzbuja posebnega zaupanja, so pa tujejezične strani iste trgovine starejše. Za slovensko spletno trgovino stoji angleško podjetje in v primeru, da bi bilo kaj narobe, vas varuje evropska zakonodaja. Poskušajte kontaktirati prodajalca prek pogovora v živo in izvedite več, opazujte, kako je odziven in podobno.
      Sicer običajnih znakov lažne spletne trgovine ta stran ne kaže. Ne moremo pa vedeti, kako boste z nakupom zadovoljni.

    • Spletna trgovina je Kitajska. To pomeni, da bo trajalo precej časa, preden prejmete naročeno blago. V takšnih trgovinah vračila praviloma niso možna (čeprav tako obljubljajo v pogojih uporabe) in velikokrat se pojavijo težave predvsem zaradi odstopanja kvalitete od obljubljene in velikosti izdelka, ki se ne ujema z evropsko.
      Trgovina sicer ne izkazuje znakov tipične lažne spletne trgovine, zato je odločitev o nakupu vaša.

  • Pozdravljeni,
    zanima me, ali je ponudba na spletni strani http://delta-transports.de.be/ vredna zaupanja.
    Ponuja namreč možnost preizkusa kupljenega blaga, preden je kupnina nakazana prodajalcu. V primeru da blago ni ustrezno, naj bi bila kupnina vrnjena.
    Hvala vnaprej za vaš odgovor!

    • Pozdravljeni.
      Trgovina je iz Kitajske, rezultati preverjanja so dostopni tukaj: https://whois.domaintools.com/twinkledeals.com. To pomeni, da bo naročilo potovalo do vas precej časa, številke lahko od evropskih precej odstopajo, verjetno boste imeli tudi težave v primeru, da bi želeli vrniti ali zamenjati naročeno blago.

    • šivali naj bi po meri. zanima me če je sploh varno kupovat pri njih in kako v primeru da izdelek ne ustreza naročenemu.

    • Tudi ta trgovina je Kitajska. To pomeni, da bo naročeno blago potovalo precej časa, številke lahko od evropskih znatno odstopajo, v primeru reklamacije, zamenjave, vračila izdelka pa boste naleteli na gluha ušesa. Odločitev glede nakupa je vaša. V prihodnje lahko podobne trgovine preverite sami: spletni naslov vnesite v to brezplačno orodje: http://www.scamadviser.com

    • Pozdravljeni!
      Sumljivo je, da so vsi izdelki 50 % znižani, podatki o registrarju spletne strani pa skriti. Problem se pojavi, ko se želite prijaviti v vaš račun v spletni trgovini, in je povezava s spletom nešifrirana. To pomeni, da lahko vdiralec prestreza vaše podatke o plačilnem sredstvu in jih zlorabi. Mi nakup odsvetujemo.

    • Da, spletna trgovina je lažna. Kako ste pa plačali? Če z bančnim nakazilom, ga poskusite takoj preklicati. Druge možnosti praktično nimate.

    • Stran deluje verodostojno. Obstaja že dve leti in pol, povezave do strani na družbenih omrežjih delujejo, na svoji Facebook strani so precej aktivni. Malo verjetno, da bi se nekdo toliko časa trudil, če se ne bi resno ukvarjal s prodajo. Na spletu tudi ni najti negativnih komentarjev strank.
      Stran torej ne izkazuje tipičnih znakov lažne trgovine, ne moremo pa vam jamčiti, kako zadovoljni boste z nakupom.

    • Spletno stran smo preverili: na spletu je najti več mnenj nezadovoljnih strank: paketi zamujajo, prodajalec ne odgovarja na sporočila. Čeprav podatki o domeni kažejo, kot da je stran locirana v Kanadi, je trgovina najverjetneje Kitajska.

  • Pozdravljeni .. koliko vidim da sem bila iz strani bagsmaiden.com očitno okradena .. je kaj sploh mogoče storiti da dobiš denar nazaj.. lp

    • Nakup na tej strani vam toplo odsvetujemo. Spletna trgovina ni stara niti mesec dni, podatki o lastniku so prikriti, edini kontakt, ki je naveden, pa kaže na Kitajsko. Zelo verjetno gre tu še za eno izmed mnogih spletnih trgovin s ponaredki ali poceni blagom.

  • Pozdravljeni!
    Kupila sem čevlje na strani Posmotrel.eu, nekoliko nižja cena kot original, prišli pa so iz Kitajske, ponaredki.

  • Pozdravljeni!
    Na dan crnega petka sem narocila torbico MK, na njihovi spletni strani (mkvipshophut.com), katere pa danes ne nalozi. Je za vedno pogubljen nakazan denar? O dostavi torbice ni ne duha ne sluha.):

    • Kaže, da je to le še ena od domen, ki so bile registrirane prav za namen goljufanja ob črnem petku. Domena je registrirana novembra 2016, sedaj pa so jo goljufi že zavrgli. Če ste plačali s kreditno kartico, razmislite o njenem preklicu.

    • Ne, tudi v tem primeru gre za zgolj fasado, postavljeno nekje iz Kitajske. Nikar ne kupujte tam.

  • pozdravljeni!
    zanima me podjetje v Veliki Britaniji ki prodaja delovne stroje:Machinery365 ltd.zanimive cene,pa me zanima ce podjetje sploh obstaja!

    vnaprej se zahvaljujem za odgovor

    lp

  • Pozdravljeni,

    Pred kratkim sem opravila nakup na spletni strani colourthecoast.co.uk, ki ima, kot vidim zdaj, vse indice prevare: brez podatkov o lastniku, kontaktu, ipd…). Nakup je bil s kreditno kartico, potrdilo sem prejela le o transakciji, od prodajalca pa nobenega glasu. Danes sem prejela kupljene čevlje, ki pa so povsem drugačni od kupljenih, pošiljka je prišla brez vsakršne dokumentacije, računa, ipd.
    Ok, moja napaka. Zanima pa me, kaj lahko naredim (kaj priporočate) za zaščito kreditne kartice, s katero sem plačala?
    Hvala, lp.

    • Glede na to, da spletna stran ne uporablja varne povezave za vnos podatkov o kreditni kartici (kar je danes varnostni minimum), ne morete računati na to, da bo trgovec s podatki ravnal odgovorno. To pa precej poveča verjetnost zlorabe. Tako da bo najbolj varno, če kreditno kartico preventivno prekličete.

    • Na spletni strani ni najti nobenih podatkov, kdo stoji za njo. Edini javno dostopen podatek je el. naslov betmeofficial@gmail.com, ki je bil uporabljen pri registraciji domene. Če artiklov še vedno niste prejeli vam predlagam, da podate prijavo na Tržni inšpektorat.

  • Pozdravljeni,

    Naročil sem superge, preko spletne strani http://www.mea-surveyors.co.uk.
    Ko sem plačal s kreditno kartico, sem dobil feedback mail:

    ——————————————————————————————————————-
    The order details are as follows:
    ——————————————————————————————————————-

    Order No.: 7WQ-31071-fp23
    Seller website: mea-surveyors.co.uk
    Payment Date&Time: 2017-04-16 21:47
    Amount: 152.98 USD
    Payment No.: YKF1704162150038126

    Note:
    Due to the foreign exchange rate, the amount displayed on your statement might be a little bit different from the real price.
    Please note “MAS*GUANGZHOU CHUANGYA LTD” will be displayed on your credit card statement instead of the website from which you purchased the mentioned product.It’s just used for sending bill statement by the seller’s payment processor as a tool.

    ——————————————————————————————————————-
    Should you need any further assistance, please don’t hesitate to contact our Customer Services department at service@onlinescredit.com
    Tel:
    Fax:
    E-mail: service@onlinescredit.com

    ——————————————————————————————————————-
    Notes:Please don’t reply this e-mail directly as it was sent automatically!

  • Pozdravljeni,
    Prejšnji teden sem naročila in prek spletne banke nakazala denar za lego kocke na spletni strani http://www.brick.si. Do zdaj nisem dobila še nobenega odgovora (niti potrditve, ali so prejeli nakazilo). Sem pa danes brala na FB, da tudi nekateri drugi čakajo, kaj je z njihovim naročilom. Prosim za preverbo, ali je kaj možnosti, da dobim kocke.

    • Hrvaško podjetje BRAVOSTORE d.o.o., ki je lastnik spletne trgovine brick.si, je vpisan v register hrvaških podjetij od leta 2012,
      davčno številko, pa so v Sloveniji pridobili dne, 23.10.2015 pri DU Ljubljana. Pregled spletne strani, tudi ne nakazuje, da gre v primeru brick.si za lažno spletno stran. V tem primeru torej ni razvidnih indikatorjev, ki bi nakazovali da gre za prevarantsko storitev, ampak bolj za potrošniško težavo. Svetujem vam, da dodatne informacije, glede vašega naročila v spletni trgovini brick.si, poskušate pridobiti preko njihovega
      elektronskega naslova pritozbe@brick.si. V tovrstnih primerih uporabnikom svetujemo tudi, da se za pomoč obrnejo na katero od potrošniških organizacij.

    • Domena ipooc.com je bila registrirana letos septembra, podatki o nosilcu domene so prikriti, kontaktni podatki na spletni strani so najverjetneje izmišljeni, pa tudi nasploh spletna stran deluje kot ena izmed mnogih spletnih trgovin z izvorom na Kitajskem. Nakup v tej trgovini močno odsvetujemo.

  • Pozdravljeni, zanima me ali je uporabnik kmalc ki je naročil lego kocke na strani brick.si prejel svoje naročilo? Zgodilo se mi je enako pa bi želela vedeti ali je bila dostava kdaj izvedena z njihove strani?hvala

  • Pozdravljeni,
    tudi mene zanimajo izkušnje z brick.si – danes je njihova spletna stran nedosegljiva, brick.hr (v hrvaščini) pa deluje…
    Hvala za pomoč.

    • Na spletni strani ni nobenih kontaktnih podatkov, obrazec za vnos osebnih podatkov in podatkov o kreditni kartici pa je identičen kot v mnogih drugih spletnih trgovinah z izvorom na Kitajskem. Svetujemo vam, da kreditno kartico preventivno prekličete. Zelo verjetno boste kakšen mesec po nakupu dobili pošiljko, ki pa bo glede na dosedanje izkušnje s podobnimi trgovinami vsebovala kakšen cenen izdelek.

  • Opozarjam vse morebitne kupce da spletna trgovina, Xelio LLC v SLO ni zaupanja vredna in da je njihovo poslovanje nekorektno. Sam sem kupil prek njih avtokamero. So jo poslali po treh tednih. Baterija zanič. Določene funkcije ni možno nastaviti.
    Ko sem izdelek želel vrniti so mi odgovorili da to ni možno, da jo že imam več kot mesec dni, kar ni res in tudi ni pomembno. Da je v redu itd. Zakon govori da lahko izdelek vrnes tudi ce je vse o.k. Toliko vsem potencialnim kupcem v svarilo. Lp

  • Mene pa zanima sem kupil vzmetnico preko zbita cena, popust 85%,kupil sem kupon vrednost 219,90 je to varen nakup, lpJasmin

    • Domena je registrirana v Sloveniji že leta 2011. Spletno mesto upravlja podjetje Novamedia d.o.o., ki je v slovenski poslovni register tudi vpisan že od leta 2011. Glede na to lahko sklepamo, da ne gre za lažno trgovino. Vseeno pa se morate zavedati, da se za nakup odločate sami po lastni presoji. Če s storitvijo ali izdelkom ne boste zadovoljni, boste morali to reševati kot problem potrošniških pravic.

  • pozdravljeni…rezervirala in placala sem letalske karte na viafly spletni strani…sedaj pa kart ni…in tudi po nekaj emajlih ni odziva z njihove strani…kam se naj obrnem…placalča sem pa z master predplacnisko kartico….lep pozdrav

    • Spletno mesto viafly.eu po naših informacijah upravlja podjetje MT Investment Group Limited iz Združenega kraljestva. Podjetje je tudi vpisano v register podjetij Združenega kraljestva. Več podatkov o podjetju je moč zaslediti na: https://beta.companieshouse.gov.uk/company/10868064

      Je pa na spletu zaslediti različna mnenja uporabnikov o dotični spletni strani: https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k10967398-Booking_through_viafly_eu-Air_Travel.html

      Glede na to, da gre za podjetje v EU, se za pomoč v tej zadevi obrnete na Evropski potrošniški center pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (http://epc.si). Oni imajo stik s sorodnimi centri v vseh državah EU in vam lahko svetujejo v primeru težav pri nakupih.

      Glede na to, da ste plačilo izvedli s kreditno kartico razmislite, ali bi jo bilo smiselno preventivno preklicati. Ker gre za nakup na spletnem mestu, ki domnevno ni vredno zaupanja, je možnost kasnejše zlorabe podatkov precej višja kot pri nakupu v neki zaupanja vredni trgovini. Na banki pa se pozanimajte tudi glede finančne reklamacije (t.i. chargeback zahtevek).

    • Domena bridgat.com je bila registrirana 16.11.2007, kot registrant pa je navedeno podjetje Bridgat Technology Limited. Kot imajo navedeno na spletni strani, naj bi šlo za podjetje s sedežem na Kitajskem.

      Spletna trgovina ponuja tudi plačilo preko Paypal-a, kjer imate večje možnosti vračila denarja v primeru zapleta pri dobavi oz. naročilu.

      Na spletu pa je zaslediti različne izkušnje drugih uporabnikov:
      https://www.trustpilot.com/review/www.bridgat.com
      https://www.sitejabber.com/reviews/bridgat.com

      Žal pa glede same kakovosti izdelkov, ki jih ponujajo, ne moremo presojati. Vsekakor pa previdnost pri spletnih nakupih ni nikoli odveč, še posebno če kupujemo pri podjetjih iz tujine.

  • Živjo.
    Zanima me, če ste že slišali za viafly? Pri njih sem namreč kupila dve letalski karti, ki ju čakam že 6 mesecev.

    Hvala, Špela

    • Kot je navedeno v njihovih pogojih uporabe, spletno mesto viafly.eu upravlja podjetje MT Investment Group Limited iz Združenega kraljestva. Podjetje je tudi vpisano v register podjetij Združenega kraljestva.

      Več podatkov o podjetju je moč zaslediti na: https://beta.companieshouse.gov.uk/company/10868064

      Glede na to, da gre za podjetje v EU, se za pomoč v tej zadevi lahko obrnete na Evropski potrošniški center pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (http://epc.si). Oni imajo stik s sorodnimi centri v vseh državah EU in vam lahko pomagajo v primeru težav pri nakupih ter vam svetujejo glede razrešitve predmetne zadeve.

  • Vaš komentar

    Vaš e-naslov ne bo nikoli objavljen ali posredovan tretjim osebam.
    Obvezna polja so označena z *