18.06.2020

Letošnje postkoronsko poletje bomo verjetno v veliki večini preživeli v Sloveniji in za odkrivanje njenih skritih kotičkov koristili turistične bone. Čeprav dopustovanje na domačih tleh prinaša mnogo prednosti in s tem tudi občutek varnosti, previdnost vseeno ni odveč.

Tudi na domačem terenu lahko namreč postanemo žrtev prevare, zato bodite pozorni pri rezervaciji nastanitve.

Fotografija sončnih očal na treh knjigah, v ozadju senčniki in plaža
Photo by Link Hoang on Unsplash

Kje ste našli oglas?

Ste oglas za nastanitev zasledili na Facebooku, Instragramu, morda Bolhi? Za vsak slučaj preverite namestitev, da se zadaj morda ne skriva neobstoječ »počitniški objekt«.

To lahko storite na več načinov:

  1. Preverite lokacijo na Google maps: je na danem naslovu počitniška hiša/apartma, ali nekaj povsem drugega?
  2. Preverite fotografije nastanitve: morda enak apartma kot v Piranu oddajajo tudi v Lizboni? Fotografijo lahko hitro in enostavno preverite s tem trikom.
  3. Preverite podatke ponudnika namestitve na Bizi.si in podobnih portalih.
  4. Če želite koristiti turistične bone, preverite, ali je ponudnik turističnih storitev vpisan v Poslovni register RS in v register nastanitvenih obratov od dne 13. 3. 2020, v nasprotnem primeru namreč bonov ne bo možno koristiti.

Kako poteka komunikacija?

Je komunikacija s ponudnikom možna samo preko elektronske pošte, Facebooka ali Instagrama? Izkoristite domači teren in se s ponudnikom slišite neposredno po telefonu – jezik ali stroški klica tokrat niso ovira!

Posredovanje osebnih podatkov in plačilo

Bodite previdni, če ponudnik od vas zahteva kopijo osebnega dokumenta ali podatke kreditne kartice.

Podatkov kreditne kartice (torej številko kreditne kartice in CVV kodo) ponudniku nikoli ne posredujte v pisni obliki, npr. po elektronski pošti, Messengerju ali SMS-u! Če se posredovanju podatkov ne morete izogniti, je bolj varno, da ponudniku podatke sporočite po telefonu – pokličite ga in mu preberite ključne podatke kreditne kartice.

Skena osebnega dokumenta (potni list ali osebna izkaznica) prav tako ni varno pošiljati po elektronski pošti. V primeru, da ponudnik od vas to izrecno zahteva, sledite našim napotkom za varno pošiljanje kopij oz. skenov osebnih dokumentov.

Vse ostale informacije v zvezi s koriščenjem bonov najdete tukaj.

Vaš komentar

Vaš e-naslov ne bo nikoli objavljen ali posredovan tretjim osebam.
Obvezna polja so označena z *