Skoči na vsebino

Ste nakupovali v lažni spletni trgovini?

Še vedno čakate na izdelek, ki ste ga kupili na spletu? Ali pa se prejeti izdelek ne ujema z naročenim?
Potem ste morda žrtev spletne prevare.

O prevarah pri spletnem nakupovanju govorimo takrat, kadar nevede opravite nakup v lažni spletni trgovini. V najboljšem primeru izdelka ne prejmete oz. je le-ta slabše kakovosti ali drugačen od naročenega, v najslabšem primeru pa zlorabijo vašo kreditno kartico.

Kaj lahko storite v primeru, da postanete žrtev takšne prevare?

Komentarji / 2

Pred objavo na portalu bo vaš komentar odobren s strani uredništva.
Preberite pravila komentiranja na portalu.
Vaš e-naslov ne bo nikoli objavljen ali posredovan tretjim osebam.

  1. Matjaž /

    Koncem lanskega leta sem kupil preko spletne trgovine registrirane v Nemčiji e-kolo za 2.000 eur, kar se je iskazalo kot spletna prevara. Spletna trgovina je v roku meseca dni po obljubljenem roku izdobave izginila. Danes pa sem slučajno odkril spletno trgovino pod drugim imenom, na istem fizičnem naslovu in zelo podobno vsebino za katero sem zelo prepričan, da gre za enako prevaro. Komu jih lahko prijavim ?

  2. Beti /

    16.septembra sem naročila na spletni strani gymsharkslovenija.com športna oblačila. Spletna stran je bila v slovenščini, predvidevala sem da bodo izdelki prišli iz Slovenije. Takoj po nakupu sem prejela mail v angleščini da je plačilo uspešno. Ker po nekaj tednih še nisem prejela blaga sem jih kontaktirala in napisali so mi da so poslali prek japonske pošte, da lahko sledim pošiljko na določeni povezavi in da bo prispelo v roku 20 dni. Čakala sem 20 dni, sledila pošiljki na povezavi, ampak je ni bilo mogoče najti. Sedaj sem poslala mail na isti naslov, kot prej ampak mi javlja da domena ne obstaja. Se pravi, da je šlo za lažno spletno stran. Plačala se s kreditno kartico Visa, ali lahko zahtevam pri banki finančno reklamacijo? Imam vse maile in dokazila.