Skoči na vsebino
Ste na spletu opravili nakup in izvedli plačilo, kasneje pa ugotovili, da je denar pristal na računu goljufa? Kaj zdaj?!
  • Če ste plačali s kreditno kartico in izdelka niste prejeli oz. vam trgajo nenavadne zneske, pokličite procesni center – številka je na zadnji strani kartice.
  • Če ste denar nakazali prek Western Uniona ali Moneygrama, na denar lahko pozabite.
  • Če ste denar nakazali na bančni račun v tujini, podajte prijavo na policijo in kontaktirajte banko ter prosite za preklic nakazila.
Preden zapaničarite, obiščite www.varninainternetu.si, kjer je zbranih več kot 150 primerov spletnih prevar. Poiščite svojo in sledite nasvetom za žrtve prevare.

Za predvajanje videa je potrebno sprejeti YouTube-ove piškotke. Z namestitvijo boste dostopali do storitve YouTube, ki jo zagotavlja in nadzoruje zunanji ponudnik.

Pravilnik o zasebnosti ponudnika storitve