Skoči na vsebino

Kam po pomoč, ko se spletni nakup zalomi?

Nakup prek spleta je hiter, udoben, enostaven, spletni trgovci nam ponujajo vedno boljšo uporabniško izkušnjo. Vendar na spletu svojo »poslovno« priložnost iščejo tudi spletni goljufi, ki s preprostimi triki zavedejo nepozorne kupce. Kam se lahko uporabniki obrnejo po pomoč, ko se spletni nakup zalomi? Pripravili smo nekaj nasvetov, vsekakor pa moramo hitro ukrepati. Kako bomo težavo rešili, pa je odvisno od več dejavnikov.

Najprej preverite, kdo je spletni trgovec!

Če pride do težav pri nakupu v spletni trgovini, katere ponudnik je slovensko podjetje, se lahko potrošniki obrnejo na Tržni inšpektorat. To storite prek elektronske pošte gp.tirs@gov.si ali telefona 01 280 87 00.

Težava nastopi, ko so kupci prepričani, da so nakup opravili v slovenski spletni trgovini, pa se izkaže da ni tako! Na Tržnem inšpektoratu so pogoste prijave potrošnikov, ki so izdelek kupili na strani s slovensko domeno .SI in v slovenskem jeziku, vendar podatki razkrijejo, da je sedež prodajalca drugje ali pa sploh ni podatkov o prodajalcu. Slovenska domena in spletna stran v slovenščini še ne zagotavljata, da gre za slovenskega prodajalca. Vedno je treba najprej poiskati in preveriti podatke o ponudniku. 

Ali trgovec posluje znotraj EU?

V primeru, da se prodajalec nahaja v državah članicah Evropske unije, na Norveškem ali Islandiji, se lahko potrošniki po brezplačno pomoč in svetovanje obrnejo na Evropski potrošniški center.

EPC največkrat obravnava vprašanja glede pravic potrošnikov v primeru blaga z napako, spletnega nakupovanja, potovanja z letalom, turističnih aranžmajev, najema vozila ipd. Tudi na EPC se pogosto srečujejo z zavedenimi potrošniki, ki verjamejo, da so nakup opravili pri evropskem ponudniku.

Iz katere države naj bi bil prodajalec?

Potrošniki iz domene zmotno sklepajo, iz katere države naj bi bil prodajalec. Največ zaupanja vzbujajo trgovine z domeno .DE ali .UK, saj kupci menijo, da gre za nemške oz. angleške trgovce.

Vendar domeno si lahko vsak prosto izbere, zato le-ta ni zagotovilo za kakovost ali zanesljivost trgovca. Tako smo tudi na odzivnem centru SI-CERT obravnavali primere, ko je potrošnik na strani z nemško domeno in nagovori v nemščini kupil plašč višjega kakovostnega razreda, prepričan, da je prodajalec iz Nemčije. Pošiljka je prispela iz Kitajske in tako kupcu povzročila še dodatne stroške s plačilom davka, plašč pa je bil daleč od kakovosti, ki jo je pričakoval.

Spletna predstavitev v nemščini in nemška domena nista zagotovili za kakovost! V tem primeru je potrošnik prejel plašč iz Kitajske, ki je bil  veliko slabše kakovosti, kot originalni artikli.
Primer trgovine s ponaredki znamke Moncler.

Pravice potrošnikov sežejo le do evropskih meja

Spletni kupci so manj zaščiteni, če nakupujejo pri ponudnikih, ki se nahajajo izven Evropske unije (Kitajska, ZDA), saj le-ti niso zavezani k spoštovanju skupne evropske zakonodaje. To pomeni, da kupec ne more odstopiti od pogodbe, zahtevati vračila kupnine ali zamenjati blaga.

Če z izdelkom ni zadovoljen, žal velja pravilo »Kar dobiš, to imaš«, saj naše potrošniške pravice sežejo le do evropskih meja. Vse, kar nezadovoljnemu kupcu preostane, je dopisovanje s trgovcem in le od njegove dobre volje je odvisno, ali bo pritožbe upošteval ali ne. Največkrat se na SI-CERT obrnejo kupci, ki so v spletni trgovini kupili ponaredek znane blagovne znamke in so nezadovoljni s kakovostjo prejetega blaga.

Ker gre za trgovca, ki se nahaja na Kitajskem, se ne morejo obrniti po pomoč na nobeno potrošniško institucijo. Kupci ponaredkov se tudi morajo zavedati, da so ponarejeni izdelki na slovenski carini zaseženi in uničeni, v nekaterih primerih pa kupec celo plača globo oziroma mora poravnati stroške uničenja, zato vsekakor odsvetujemo takšen nakup.

In če je vse le lepa kulisa?

Največje tveganje za spletne nakupovalce predstavljajo lažne spletne trgovine. To so le spletne strani z lepimi slikami, za katerimi sploh ne stoji registrirano podjetje. Kupec je v tem primeru kar dvakratno oškodovan, saj plačanega blaga ne bo prejel, lahko pa pride tudi do zlorabe kreditne kartice. Vaba, ki jo nastavi goljuf, je zelo preprosta, saj nepozorni uporabniki hitro nasedejo na nizke cene in velike obljube. Največ lažnih trgovin se skriva za izdelki znanih blagovnih znamk, železni repertoar so očala, torbice, oblačila, športna obutev, tehnološki izdelki. Na odzivnem centru SI-CERT smo obravnavali tudi presenetljivo veliko primerov lažnih trgovin s traktorji in gradbeno mehanizacijo, ko so bili kupci oškodovani za več tisoč evrov! Ko so na sporedu večja nogometna prvenstva, pa so zelo aktualne lažne trgovine z nogometnimi dresi.

Lažna spletna trgovina z nogometnimi dresi.
Lažna spletna trgovina z nogometnimi dresi

Znaki lažne spletne trgovine

Žal ne obstaja en sam opozorilni znak, ki bi z gotovostjo kazal na spletno prevaro. Spletni uporabniki moramo poiskati čim več informacij in se naučiti brati med vrsticami. Če bi orisali tipično lažno spletno trgovino, bi izgledala takole:

  • izdelki so občutno cenejši od vseh ostalih ponudb, vsi artikli so na zalogi, dostava je brezplačna po celem svetu,
  • ko prek obrazca kontaktirate prodajalca, vam odgovori z brezplačnega elektronskega naslova
  • na spletni strani ni nobenih podatkov o podjetju (naslov, kontaktni podatki, matična številka podjetja itd.),
  • tudi vizualno so lažne trgovine precej podobne, prav tako so, z izjemo imena trgovine, praktično prekopirani njihovi opisi in vsa ostala vsebina na strani.

Tovrstne trgovine omogočajo tako plačilo po povzetju kot plačilo s kreditno kartico. V primeru, da kupci plačajo po povzetju, je pogosto zaskrbljano vprašanje, ali so lahko podatki njihove bančne kartice zlorabljeni, kar pa ni verjetno, zato dodatno ukrepanje na banki ni potrebno. Nasprotno pa v primeru plačila s kreditno kartico, na SI-CERT svetujemo preventiven preklic le-te. Pri nakupih na spletnih mestih, ki niso vredna zaupanja, je namreč možnost kasnejše zlorabe podatkov precej višja. Prav tako svetujemo, da se uporabniki pri svoji banki pozanimajo glede možnosti povračila, t.i. chargeback postopek. 

Podrobnejša pojasnila o postopku reklamacije plačila oz. o chargeback postopku najdete na spletni strani Evropskega potrošniškega centra

Kam se lahko potrošniki obrnejo po pomoč, če naletijo na težave pri spletnem nakupovanju
Infografika: Kam se lahko potrošniki obrnejo po pomoč, če naletijo na težave pri spletnem nakupovanju

Komentarji / 204

Pred objavo na portalu bo vaš komentar odobren s strani uredništva.
Preberite pravila komentiranja na portalu.
Vaš e-naslov ne bo nikoli objavljen ali posredovan tretjim osebam.

  1. Gorazd Gradišnik /

    Pozdravljeni
    Nameraval sem kopiti izdelek preko spleta in sicer je spletna stran
    http://www.viphomemall.com/index.php?main_page=page&id=8
    Ko sem izbral izdelek in vtipkal številko svoje kreditne kartice je bil nakup zavrnjen.
    Ali lahko ponudnik spletne strani kakor koli zlorabi moj nakup?
    Hvala za odgovor

    1. Varni na internetu /

      To je lažna spletna trgovina. Če ste vpisali številko kreditne kartice, lahko pride do kasnejše zlorabe le-te. Predlagamo vam, da kreditno kartico preventivno prekličete.

  2. Neža /

    Pozdravljeni.
    Zanima me, če mi lahko pomagate ugotoviti ali gre za vredosrojno spletno stran ali ptevaro in sicer se gre za stran shopybaby.com

    Hvala za odgovor,
    Neža

    1. Varni na internetu /

      Več indikatorjev na spletni strani kaže, da gre za nezanesljivo trgovino. Neobičajno nizke cene in brezplačna poštnina, nikjer ni navedenih kakršnihkoli podatkov o podjetju, najti je nekonsistentne informacije. Stran sicer uporablja certifikat (https), vendar pa je ta pridobljen s strani zastonjskega ponudnika certifikatov. Zelo verjetno gre za spletno trgovino s poceni izdelki z izvorom na Kitajskem. Nakupa vam ne priporočamo, saj boste imeli v primeru reklamacij težave.

  3. Nada /

    Ne kupujte na tej nemski spletni strani, ker roba pride iz kitajske pa vse so ponaredki in seveda ne vracajo denarja in nic.
    http://www.dr-schulze-gmbh.de/login.html
    Upam, da v prihodnje tudi drzave izven Evrope vzpostavijo sistem, da bo moznost za pritozbe oz.resevanje takih prevar.

  4. Milorade /

    Izdelek sem naročil z te strani http://www.thesportsorigin.com/, šele sedaj sem ugotovil, da sem se nategnil. Sicer sem že ob nakupu vedel, da je možnosti 50/50, ampak po kasnejšem pisanju e-mailov ugotovil, da ni več možnosti, da bi dobil ta izdelek.
    Ali je kakšna možnost, da se banka seznani s prejemnikom plačila oz. kaj posreduje?

    1. Varni na internetu /

      Če ste plačali s kreditno kartico, se na banki pozanimajte o možnosti t.i. chargeback zahtevka. Svetujemo vam tudi preventivni preklic kreditne kartice.

  5. Ana /

    Ne kupujte na spletni strani http://www.shoesale.uk.com/
    Namesto superg, sem prejela ponaredek soncnih ocal iz Kitajske. Na maile seveda ne odgovarjajo.
    Upam, da bo tole moje sporocilo komu v pomoc.
    Lp

  6. Aleksandra /

    Zanima me ali je ta spletna trgovina Ok?

    1. Varni na internetu /

      Lahko posredujete še povezavo do spletne trgovine?

    1. Varni na internetu /

      Iz javno dostopnih podatkov je razvidno, da je bila domena airelibres.com registrirana šele 9.5.2018, registrant domene pa prihaja iz Kitajske. Dejstva, kot so pomanjkanje kontaktnih podatkov, veliki popusti, ipd., so vse indici, ki zbujajo sum, da gre za lažno spletno stran oz. najverjetneje stran, ki prodaja ponaredke. Vsekakor vam odsvetujemo kakršen koli nakup in plačilo prek omenjene spletne strani.

  7. petra /

    Zivjo! Lahko preverite ce je ta spletna stran ok? Narocila ampak iz njihove strani ni nobenega odziva. Hvala!

    http://www.aalloys.co.uk

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, ta spletna trgovina žal ne vliva posebnega zaupanja, glede na indikatorje, lahko rečemo, da gre za lažno spletno trgovino. Če ste nakup opravili s plačilno kartico, čimprej kontaktirajte izdajatelja plačilne kartice (običajno je to vaša banka) in pri njem vložite reklamacijo (t.i. chargeback zahtevek). Več o tem, kako delujejo lažne spletne trgovine, si lahko pogledate tudi v našem videu https://www.varninainternetu.si/knjiznica/kaj-je-zadaj-3-lazna-spletna-trgovina/.

    2. Varni na internetu /

      Več znakov na spletni strani tavernon4thstreet.com kaže, da gre tu najverjetneje za lažno spletno trgovino. Poleg velikih popustov ni navedenih tudi nobenih podatkov o podjetju, ki naj bi upravljalo s to spletno trgovino. Nakup v omenjeni spletni trgovini vam odsvetujemo.

    1. Varni na internetu /

      Žal gre za eno izmed mnogih lažnih spletnih trgovin. Dejstva, kot so so potvorjeni in pomanjkljivi kontaktni podatki, ogromni popusti, starost domene, ipd., kažejo, da gre v primeru world.pleinlife.com za lažno spletno stran oz. stran, ki prodaja ponaredke.

      V primeru plačila blaga s kreditno kartico ob sočasni goljufiji, se o možnosti t.i. chargeback zahtevka za reklamacijo plačila s kreditno kartico pozanimajte na izbrani banki, razmisliti pa velja tudi o morebitnem preklicu same kartice, zaradi visoke verjetnosti nadaljnjih zlorab le-te.

  8. MIHA UŠTAR /

    Pozdravljeni,

    Po prebranem, predvidevam, da gre za lažno spletno trgovino?:
    https://www.eamimisale.com/
    Plačal sem s kreditno kartico, na maile ne odgovarjajo, ni kontaktnih podatkov…
    Kaj predlagate?

    Lp, Miha

    1. Varni na internetu /

      Domena registrirana šele pred slabim mesecem dni, brezplačni el. naslov podan pri registraciji domene, pomanjkanje kontaktnih podatkov, ipd., so vse indici, ki zbujajo sum, da gre za lažno spletno stran oz. najverjetneje stran, ki prodaja ponaredke. Vsekakor velja razmisliti tudi o morebitnem preklicu same kartice, zaradi visoke verjetnosti nadaljnjih zlorab le-te, na banki pa se pozanimajte glede možnosti finančne reklamacije (t.i. chargeback zahtevek).

  9. Dejan /

    Torej moj komentar je dokaj zabaven… Sam sem mislil da ni šanse, da bi me kdo pretental na spletu in me okradel mojega denarja, pa se mi je to le naredilo. Sicer ne za “velik” znesek, pa vendar. Stran se mi je ponudila na facebooku, kot eden izmed oglasov. Predstavljala je 3D tiskalnik za 60€. Sprva nisem verjel da je stvar pristna, ko sem gledal druge artikle pa so bile cene kar pristne. Seveda sem dokaj kmalu ugotovil, da gre za prevaro pri nakupu, saj nisem dobil potrditvenega maila, in ko sem želel dostopati do strani, enostavno ni več obstajala. Vsekakor draga šola, ampak mi je dala misliti. Lep pozdrav

  10. štefanija /

    Zanima me kako je stem ko se odločiš za kredit prek spleta.Posojilodajalec te poveže z banko(BFI banka).Vse pristojbine pa plačaš preko položnice ali banke določeni osebi na račun.Se tudi to šteje za spletno goljufijo.Ker teh pristojbin ni malo.Hvala za odgovor

  11. sinetik /

    Pred mesecom sem vzel nekaj stvari iz spletne strani : https://fitnessovereverything.com/ vse je potekalo uredu tudi odgovori na mailu so bili korektn … vendar sedaj po mesecu, ko naj bi izdelki prišli stran ne obstaja odgovora na mail pa tudi ni… k sreči je šlo zgolj za 10 evrov.

  12. Teja /

    Kupila izdelek na strani http://bluelemon.si in ga tudi dobila v dveh dneh, žal pa izdelek ne deluje in ko bi ga rada vrnila, po mailu ni nobenega odgovora, telefonska št. pa ni dosegljiva.
    Kaj lahko naredim?

    1. Varni na internetu /

      Svetujemo vam, da podate prijavo na Tržni inšpektorat. Če ste plačali preko Paypala, lahko tudi tam vložite reklamacijo. Enako lahko podate reklamacijo na banki, če ste plačali s kreditno kartico.

  13. Radivoje /

    Pozdravljeni,
    Prosim za komentar spletne strani:
    https://www.timberlandishop.com/
    Namreč,prek FB reklamirajo velike popuste. Pri poskusu plačila, so zavrnili nakazilo( VISA).Iztočasno, dobim SMS sporočilo, od banke, o transakciji spletnega nakupa v drugačnem znesku in drugi spletni trgovini(yjf*romanipec.com).Bančno kartico sem takoj preklical.Se še kaj da narediti, ker je očitno , da gre za povezno goljufijo.
    Hvala in lep pzdrav

    1. Varni na internetu /

      Spletna stran pod domeno timberlandishop.com res ne vliva posebnega zaupanja. Dejstva, kot so pomanjkanje kontaktnih podatkov, veliki popusti, starost domene (registrirana je bila namreč šele 25.12.2018), ipd., so vse indici, ki zbujajo sum, da gre v tem primeru za lažno spletno stran oz. najverjetneje stran, ki prodaja ponaredke, zelo verjetno z izvorom iz Kitajske.
      Življenjska doba takšnih spletnih trgovin je običajno nekaj mesecev, pogosto se celo reklamirajo na večjih družbenih omrežjih, nato pa se enostavno preselijo na drugo domeno in tam nadaljujejo prodajo.
      Nakup v tej spletni trgovini vam tako odsvetujemo.

  14. Klavdija /

    Pozdravljeni.
    Pred kratkim sem naročila izdelke na spletni strani: http://despoklgu.xyz/
    Plačala sem s kreditno kartico. Že naslednji dan so mi na mail poslali številko sledenja. Ves čas sem spremljala kje je paket in res sem ga dobila, vendar je namesto oblačil bila ena ničvredna zapestnica. Lahko zadevo kako rešim oz. kaj mi v tem primeru svetujete?
    Hvala in lep pozdrav

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, predlagam da na banki vložite reklamacijo oziroma chargeback zahtevek.

  15. dzver /

    Zanima me ali se lažnega prodajalca oziroma spletno trgovino, da iz slediti. Naprimer, če ima prodajalec, ki razen maila in spletne strani, ki ne deluje več nima drugih podatkov na svoji spletni strani. V mojem primeru je trgovina
    http://www.crogol.com . CROGOL, ki je tudi na FB, ki tudi odgovori na vprašanje preko mesengerja. toda, ko zazna kaj sumljivega, kot vprašanje o kupljenem izdelku, preneha odgovarjati. Preko te spletne strani sem kupil slušalke, ki jih nisem prijel.

    1. Varni na internetu /

      Kot kaže ste naleteli na eno izmed mnogih lažnih spletnih trgovin.
      Če ste plačilo izvedli s kreditno kartico, se na izbrani banki lahko pozanimate o možnosti finančne reklamacije t.i. chargeback zahtevka. Ker gre za nakup na spletnem mestu, ki ni vredno zaupanja, vam svetujemo tudi preventivni preklic kreditne.kartice.
      Več o lažnih spletnih trgovinah, si lahko pogledate tudi v našem videu:
      https://www.varninainternetu.si/knjiznica/kaj-je-zadaj-3-lazna-spletna-trgovina/.

  16. Tadeja /

    Meni se je zgodilo pa tole: pri firmi Etnobotanika d.o.o. sem naročila dve olji za nego telesa s plačilom po povzetju. Dobila sem eno olje (cenejše), dražjega pa v kuverti ni bilo, čeprav so dali zraven račun za oba in sem plačala cel znesek. Njihov mail ne deluje, telefonska številka prav tako ne. Račun izgleda korekten, polno enih podatkov o kapitalu firme in vpis v sodni register itd. Tudi spletna stran je lepa 🙂 Na srečo znesek ni bil velik (35 evrov), pa vendarle… bila je to dobra šola.

  17. Brina /

    Pozdravljeni, mene pa zanima, ali res obstaja revija International journal of Psychiatry Research in zalozba SciVision publishing. Stran je bila naenkrat izbrisana, ampak je vseeno zaslediti objavljeni clanek iz te revije: https://www.researchgate.net/

    1. Varni na internetu /

      V primeru SciVision Publishing gre za založnika oz. ponudnika t.i. odprtega dostopa, do različnih akademskih publikacij (raziskav, recenzij, člankov), kar pomeni, da do slednjih lahko dostopa kdorkoli. Lahko se jih prosto uporablja kot gradivo pri svojem delu, poučevanju, ipd. Pogosto pa gre v primerih tovrstnih ponudnikov za t.i. oderuške založnike. Ti avtorjem zaračunavajo pristojbine za objavo člankov brez dejanskega zagotavljanja uredniških in založniških storitev.
      Spletna stran SciVision publishing (http://scivisionpub.com) trenutno ni dosegljiva, saj je ponudnik gostovanja ukinil uporabniški račun upravljavcem tega spletnega mesta. Točen razlog nam sicer ni znan, vendar do tega lahko pride, če spletna stran recimo krši politiko uporabe storitev gostovanja, npr. zaradi kršitev avtorskih pravic.

      V primeru International Journal of Psychiatry Research pa naj ne bi šlo za revijo, ampak za forum namenjen komunikaciji med zdravstvenimi strokovnjaki s kliničnimi, akademskimi in raziskovalnimi interesi v psihiatriji.

  18. Janja /

    Pozdravljeni!
    Naročili smo dva fena za pse na spletni strani https://www.dhotsumall.com/
    Po skoraj enem mesecu ni izdelkov, niti ne odgovarjajo na maile. Je spletna trgovina lažna? Plačilo je bilo opravljeno z bančno kartico. Hvala za odgovor

    1. Varni na internetu /

      Več znakov na spletni strani kaže na to, da gre za zavajajočo spletno trgovino iz Kitajske. Če ste plačali s kreditno kartico, vam predlagamo, da na banki vložite reklamacijski zahtevek (t.i. chargeback).

  19. Sonia /

    Pozdravljeni!

    Kaj pravite na to spletno stran: http://www.bobbiesboutique.co.uk/

    Superge sem placala s kreditno, jih sicer tudi prejela po dobrih dveh mesecih, ampak iz Kitajske, cist napacne barve in brez orginalne embalaže. Sedaj na reklamacijo, ne dobim odgovora.

    1. Varni na internetu /

      Kot kaže ste naleteli na eno izmed mnogih spletnih trgovin s ponaredki ali poceni blagom z izvorom na Kitajskem. Uporabnikom, ki nakup v tovrstnih spletnih trgovinah opravijo s kreditno kartico, svetujemo preventiven preklic le-te. Na banki se lahko tudi pozanimate o možnosti finančne reklamacije t.i. chargeback zahtevka. Nekaj o tem postopku si lahko preberete v članku:
      https://www.zurnal24.si/slovenija/vrnejo-vam-denar-a-to-vedo-le-redki-298071

  20. Aleksandra /

    Pozdravljeni,
    opravila sem nakup preko Facebook.a(prodaja oblačila in obutev ) , prodajalki sem plačala preko nakazila na trr, enega od naročenih izdelkov sem ji vrnila ker je bila napačna št. Nakup je bil v mesecu novembru, ker več ni imela tega izdelka na voljo mi je ponudila da si izberem kaj drugega, vendar me očitno dela budalo ker kar koli sem izbrala je bilo z njene strani rečeno da je poslano vendar se vedno ni.
    Na koga se lahko obrnem, da dobim svoj denar nazaj, ker očitno izdelka mi noče poslati. Lp

    1. Varni na internetu /

      Predlagamo, da pošljete prijavo na Tržni inšpektorat. Kontakte najdete zgoraj v članku.

    1. Varni na internetu /

      Domena je bila registrirana letos, podatki o nosilcu domene so prikriti, na spletni strani pa ni najti prav nobenih podatkov o podjetju, ki stoji za spletno trgovino. Glede na to, da uporabljajo plačilnega posrednika iz Kitajske, je povsem možno, da gre za spletno trgovino iz Kitajske. Glede na naše dosedanje izkušnje vam nakupa v tej spletni trgovini ne priporočamo.

  21. Tadeja /

    Pozdravljeni.
    Na spletni strani http://www.nogometnidresi-si.com smo naročili dres in namesto tega čez 36 dni dobili navadno “kič” zapestnico iz Kitajske, čeprav je pisalo, da je izdelek na zalogi in tako pride že v 6ih dneh. Najprej je izgledalo, da je stran slovenska, ampak ni. Kontaktnih podatkov ni, razen mail, ki ga dobiš po plačilu. Ampak po poslanih nekaj mailih ni bilo nikoli odgovora. Ker ta stran še nikjer ni omenjena kot prevara, sem se odločila, da jo izpostavim. Lp.

    1. Varni na internetu /

      Pri tej spletni strani ne najdemo indikatorjev, na podlagi katerih bi lahko rekli, da gre za prevaro.

  22. Pia /

    Pozdravljeni!

    Spletna stran ima slovensko domeno, vendar je sedež očitno v ZDA?
    https://www.graviraniobeski.si/
    Naročila sem izdelek, nisem pa dobila nobenega potrdila o naročilu, zato predpostavljam, da gre za prevaro.

    Hvala za odgovor!

    1. Varni na internetu /

      Ste jih poskušali kontaktirati preko kontaktnega obrazca ali preko elektronske pošte? Če je bila pošiljka poslana iz ZDA, traja kar nekaj dni, da pride do nas. Če vam ne bodo odgovorili ali ne boste prejeli paketa, vam predlagamo, da reklamirate plačilo. Če ste plačali preko Paypala, vložite reklmacijo pri njih, če ste plačali s kreditno kartico, pa lahko reklamacijo podate na vaši banki.

    2. Danijela /

      Pozdravljeni.
      Danes sem opazila spletno trgovino https://www.graviraniobeski.si/. Glede na vse podatke, ki sem jih našla, gre najverjetneje za prevaro.
      Imate o tem kakšno informacijo?
      Kam lahko prijavimo lažne spletne strani?
      Hvala.
      Lep pozdrav.

    3. Varni na internetu /

      Najbolje, da podrobnejše pojasnilo o vaši težavi pošljete na naslov cert[at]cert.si.

  23. Tomaz /

    Pozdravljeni.
    Prosim če lahko v smislu če je vredna zaupanja komentirate domeno
    https://www.kraken.bike/
    Sedež menda v Nemčiji. Po ugodnih cenah bi naj prodajali kolesa, ki jih odkupujejo od podjetij v stečaju. Čudi me, da ne najdem nobenih komentarjev o njih na spletu.
    poštnina +50 eur, a hkrati ponudijo – 50 eur kodo za popust.

    1. Varni na internetu /

      Domena kraken.bike je bila registrirana 26.2.2018, podatki o osebi oz. podjetju, ki je domeno registriralo pa so zakriti. Na spletni strani je zaslediti informacijo, naj bi spletno trgovino upravljalo nemško podjetje Kraken B GMBH Limited. Čeprav je na spletni strani navedena davčna številka veljavna, je ni moč povezati z omenjenim podjetjem, v registru nemških podjetij namreč to ni navedeno.
      Spletna trgovina na domeni kraken.bike tako ne vliva posebnega zaupanja. Predlagamo vam, da nakup opravite v kateri bolj znani in preverjeni spletni trgovini.

  24. Zmago Smon /

    Pred kratkom sem naredil nakup za rabljeno mesalno mizo od privatne osebe (USA)..Zahteval je bitcoin placilo. Potem pa je zacel zahtevati visjo vsoto za kupljeno blago. Rekel sem da ne morem placati vec in sploh sva se ze dogovorila za ceno, tako da sem mu rekel da je edina opcija da mi denar nakaze nazaj na moj bancni racun. Dobil email da bo in hvala..od tkrat ne duha ne sluha

    njegov mejl
    stehmass@gmail.com

    ip
    209.85.220.41

    hvala ce lahko karkoli naredite
    Zmago

    1. Varni na internetu /

      V primeru suma na goljufijo, zadevo lahko prijavite na lokalni policijski postaji, saj je policija edina pooblaščena za pregon takšnih dejanj.

      Elektronski naslov stehmass@gmail.com pripada ponudniku brezplačnih el. predalov Google. Tako lahko naslov, tudi z lažnimi podatki, registrira vsakdo. Za sporočila poslana iz Gmail računa, se žal ne da ugotoviti iz kje so bila poslana, saj Google zakriva izvor pošiljatelja. Ponudniki storitev (kot je tudi Google) in internetni ponudniki podatke o uporabnikih, v skladu trenutno veljavno zakonodajo, razkrijejo samo organom pregona, se pravi policiji in/ali sodišču.
      Predmetni IP naslov izhaja iz omrežja pod upravljanjem podjetja Google, na katerem se nahaja eden od njihovih poštnih strežnikov. V tem primeru tako ne gre za izvorni IP naslov pošiljatelja sporočila.

      Ugotavljanje identitete storilca brez prijave primera organom pregona je tako praktično nemogoče.

  25. Vesna Pungeršek /

    Pozdrav, očitno sem se tudi jaz opekla in izgubila denar. Firma je soifjwpr. Piše sicer mail za kontakt: yuhongshui@soifjwpr.club sem pisala, a ni odziva. Stran Trgovine se pa ne da več odpreti. Piše da ta trgovina ni več na voljo. : https://ah.serendipityyer.com Plačala sem jakuzi v vrednosti 159.90 USD.
    Se še da kaj narediti, ali pač pozabim na zadevo?
    Lp Vesna

    1. Varni na internetu /

      Če ste plačali s kreditno kartico, se na banki pozanimajte, ali lahko vložite reklamacijo.

  26. Marko /

    Pozdravljeni!

    Na spletni strani https://www.unodocsale.com sem izvršil nakup s plačilom s kreditno kartico (mesec dni nazaj). Status mojega računa na spletni strani prikazuje, da je plačilo uspešno prejeto, pošiljka pa “v teku” Se bojim, da sem naletel na mino – mi lahko potrdite ali ovržete domnevo?

    Hvala in lep pozdrav.
    Marko

    1. Varni na internetu /

      Tule gre najverjetneje res za lažno spletno trgovino. Predlagamo, da na banki vložite finančno reklamacijo.

  27. Domen /

    Pozdravljeni!

    Rad bi prijavil spletno stran, ki je čista prevara in lahko naredi finančno škodo kupcu z nakupom te naprave. Naprava dokazano ne privarčuje električno energijo, ampak jo samo še poveča. Dokaz je na spletnem portalu Youtube, kjer gre za identično napravo, ki jo seveda razstavijo in tudi prikažejo notranjost te naprave. Odsvetujem obisk te spletne strani kot tudi nakup. Na srečo me prevaranti niso prepričali k nakupu.
    Povezava do spletne strani je napisana spodaj:
    https://powertipy.com/?page=blog&ch=1311fb&fbclid=IwAR2zp_n-dXeGcjHkUW6dYKMLDuf4t0Bx98d4yFvd4tsOc4q6vHnE9YohDPY#formslide
    Tukaj je tudi povezava do posnetka iz spletnega portala Youtube, ki prikazuje identično napravo:
    https://www.youtube.com/watch?v=PpNB8AVIMAg&t=152s

    Lep pozdrav,
    Domen

  28. Gašper /

    Živjo, dva dni nazaj sem preko spletne strani talentsshoe.com naročil čevlje v vrednosti 70 eur. Plačal z kreditno kartico, ne odpisujejo mi na mail..Ali gre za prevaro? Kaj lahko naredim?

    Lp,

    Gašper.

    1. Varni na internetu /

      Pomanjkanje kontaktnih podatkov (generični kontakti), veliki popusti, starost domene (september 2019), ipd., so vse indici, ki zbujajo sum, da gre v primeru talentsshoe.com za lažno spletno stran oz. najverjetneje stran, ki prodaja ponaredke. Nakup odsvetujemo. Glede na to, da ste nakup že opravili in to s kreditno kartico razmislite, ali bi jo bilo smiselno preventivno preklicati. Ker gre za nakup na spletnem mestu, ki ni vredno zaupanja, je možnost kasnejše zlorabe podatkov precej višja kot pri nakupu v neki zaupanja vredni trgovini. Na banki lahko podate tudi finančno reklamacijo (t.i. chargeback zahtevek). Za več informacij povprašajte na banki. Nekaj o tem postopku si lahko preberete v članku: https://www.zurnal24.si/slovenija/vrnejo-vam-denar-a-to-vedo-le-redki-298071

    1. Varni na internetu /

      Tu ne gre kategorijo lažnih spletnih trgovin, ki jih pri nas običajno obravnavamo. Podatki na strani kažejo na to, da za njo stoji podjetje Leoper d.o.o. To podjetje je omenjeno tako v pogojih poslovanja, poleg tega pa je v primeru plačila po predračunu znesek potrebno nakazati na bančni račun tega podjetja. Kakšen pa je poslovni model ter zakaj so cene izdelkov tako nizke, pa ne moremo presojati.

  29. Romy /

    Spoštovani. Na spletnem mestu Verbraucherschutz.de sem včeraj našla to stran na seznamu lažnih trgovin. Žal sem to ugotovila že po opravljenem nakupu in znesek je bil včeraj s predplačniške kartice že odbit. Sedaj mi spletne strani več ne odpre. Na koga se obrnem? Očitno naročenega blaga ne bom dobila, čeprav je bilo naročilo včeraj potrjeno. Verjetno je smiselno predplačniško kartico tudi preklicati.

    https://www.allfacile.com/
    https://www.allfacile.com/pages/uber-uns
    https://www.facebook.com/Allfacilecom-106179754086536/?ref=py_c

    allfacile@tomailme.com

    1. Varni na internetu /

      Ker ste nakup opravili s kreditno kartico, bi seveda bilo smiselno le-to preventivno preklicati. Ker gre za nakup na spletnem mestu, ki ni vredno zaupanja, je možnost kasnejše zlorabe podatkov precej višja kot pri nakupu v neki zaupanja vredni trgovini. Na banki lahko podate tudi zahtevek za finančno reklamacijo (t.i. chargeback zahtevek). Za več informacij povprašajte na banki. Nekaj o tem postopku si lahko preberete v članku:

      https://www.epc.si/pages/si/pravice-potrosnikov/spletno-nakupovanje/pravica-do-povracila.php

      Žrtvam prevar sicer svetujemo tudi prijavo na lokalni policijski postaji, saj je policija edina pooblaščena za pregon takšnih dejanj, vendar pa je zaradi države izvora storilca ter posledično zapletenih mednarodnih postopkih, izid pregona običajno zelo negotov.

  30. Stanko /

    S spletne strani shopviponly360.com so mi poskušali z lažnim nakupom z moje kartice plačati nakup 79,99 EUR, pred tem sem nasedel na anketo na googlu in nakazal 1.oo EUR v dobrodelne namene. Ali se lahko zavarujem da se to ne ponovi.
    lp

  31. Boris Čuden /

    Pozdravljeni,

    16.11.2019 sem preko Autodoc.si naročil in plačal 4 zimske gume. 26.11.2019 sem prejel 2 gumi, ostalih dveh pa do danes še ne. Na moje maile odgovarjajo, da me bodo kontaktirali, ko bodo preverili situacijo. Do danes še nič. 02.02.2020 sem poslal tudi dopis na Evropski potrošniški center, tudi od njih nisem prejel nobenega odgovora. Ker ne gre za majhen znesek, vas prosim na koga se še lahko obrnem za pomoč. Vnaprej lepa hvala. Lp

    1. Varni na internetu /

      To da ste se obrnili na EPC je bilo vsekakor ustrezno. Autodoc je namreč podjetje s sedežem v Nemčiji, zato vas ščiti zakonodaja EU. Priporočamo vam, da se na EPC obrnete prek njihove kontaktne telefonske številke, ki je dosegljiva na naslovu https://www.epc.si/pages/si/o-nas/epc-slovenija.php .

  32. Tilen /

    Pozdravljeni.
    Preko spleta sem naročil verižico pri podjetju Bromelia. Nakazilo in naročilo je bilo potrjeno. Nato sem jim pisal preko emaila, kdaj bo paket prispel. Odgovorili so da nekaj dneh. Sedaj je od tega že, kar nekaj časa. Podjetje je Slovensko.
    Kaj lahko naredim.
    Hvala za odgovor.

    1. Varni na internetu /

      Predlagamo, da omenjeno podjetje poskušate ponovno kontaktirati . V kolikor odgovora z njihovi strani ne prejmete, se glede predmetne zadeve lahko obrnete na Tržni inšpektorat RS (kontaktni naslov gp.tirs@gov.si).

  33. Martina Horvat /

    Preko spletne trgovine https://gorgeid.com/ sem naročila čevlje.
    Naročilo je bilo potrjeno, transakcija opravljena. Po dveh mesecih sem prejela čevlje popolnoma druge kvalitete. Želela sem jih vrniti in da dobim vrnjeno kupnino, a ni nikjer naslova kam. Pisala sem (2x) na njihov E-Mail, a ni nobenega odgovora že 14 dni. Rok za oddajo sem torej že zamudila. Kako naprej? Prosim za pomoč. Hvala

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni,
      vaš primer sega na področje potrošniških sporov oz. pravic, zato vam svetujemo, da se obrnete na pristojne institucije. Če gre za slovenskega spletnega trgovca, je to Tržni inšpektorat, če pa gre za spletnega trgovca, ki se nahaja v članici EU (ali na Norveškem in Islandiji), v tem primeru vlogo posrednika igra Evropski potrošniški center. Lahko uporabite njihov vzorec pritožbenega obrazca v angleščini za nepravočasno dostavo blaga (https://www.epc.si/pages/topics/vzorci-dopisov-za-vlozitev-pritozbe-pri-letalskem-prevozniku-in-spletnem-prodajalcu.php), mogoče poskusite še to. Vendar najverjetneje pritožbe ne bodo zalegle, saj kaže, da gre za spletno trgovino s ponaredki, kjer trgovec oz. podjetje sploh ni razvidno. WHOIS podatki o registrirani domeni kažejo, da je bila domena gorgeid.com registrirana nekaj mesecev nazaj (3. marec 2020) v Hong Kongu. “Trgovec” se najverjetneje nahaja izven EU in ni dolžan spoštovati potrošniške zakonodaje, zato bodo vaše pritožbe brezpredmetne. Svetujemo vam, da če ste plačali s kreditno kartico, potem na vaši banki poskusite s finančno reklamacijo (t.i. chargeback zahtevek). Nekaj o tem postopku si lahko preberete na naslovu: https://www.epc.si/pages/si/pravice-potrosnikov/spletno-nakupovanje/pravica-do-povracila.php
      Prijazen pozdrav

  34. Tjaša Žiberna /

    Pozdravljeni, danes sem kupila kolesarske drse prek http://www.kolesarskidresi-si.com/ Glede na to da ni ne duha ne sluha o potrdilu o nakupu (placala sem z viso) in tudi znesek je bil 190 e pobrali pa so mi 203 esw da sploh se kaj storit.lp tjasa

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni. Več znakov na spletni strani kaže, da ne gre za legitimno trgovino. Predlagamo, da na banki podate finančno reklamacijo (chargeback zahtevek).

  35. Matjaz /

    Pozdravljeni,

    Nasel sem ponudbo na https://www.speedcross.si/

    Sem bil slucajno v Celovcu in hotel probat cevlje in zal ne obstaja… telefonska stevilka je pa od druge trgovine, ki mi pove, da jih veckrat klicejo, da cakajo paket ze 2 meseca, itd. Ce dobro pogledas vidis da marsikaj manjka na spletni strani… Kam se lahko prijavo to stran, preden koga (spet) oguljufajo?

    Lp

    1. Varni na internetu /

      Že samo glede na email registrarja (yuxia85629@163.com) gre za po vsej verjetnosti lažno trgovino s kitajskimi ponaredki (.si domena tukaj žal ni nobeno zagotovilo o legitimnosti). V primeru oškodvanja je policija edina pooblaščena za pregon takšnih dejanj, vendar pa je zaradi države izvora storilca ter posledično zapletenih mednarodnih postopkih ter predvsem zneskov zlorab, izid pregona običajno zelo negotov.

    1. Varni na internetu /

      Deluje kot prevara: starost domene (18.6.20!), lokacija spletnega gostovanja, lokacija na zemljevidu, komentarji na google-u (plus lažni pozitivni). Morebitno sodelovanje odsvetujemo oz. priporočamo veliko mero previdnosti!

  36. Dušan Božič /

    Pozdravljeni.

    Na FB mi je že parkrat v oči skočil oglas za spletnega prodajalca GAJOSHOP ( https://gajoshop.si/ )
    Ker kar precej kupujem na ebayu in sem v določenih temh kar precej podkovan z izkušnjami se ne morem otresti občutka, da nekdo samo nekaj preprodaja za 5x ceno, v ponudbi je pa ogromno izdelkov, ki so dokazano zavajujoči (laž – scam).

    Da ne pišem še enkrat bom dal copy-paste iz mojega FB komentarja:
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=673614949859719&id=429252704295946&comment_id=689306581623889&reply_comment_id=690698728151341&notif_id=1598208963613462&notif_t=feed_comment_reply&ref=notif

    Če slučajno linka in komentarjev ne vidite, vam lahko pošljem drugačno verzijo.

    Vnaprej hvala za ukrepanje in lp
    Dušan

  37. Tjaša /

    Pozdravljeni,
    na spletni strani https://beringtime.com (Danska) sem naročila več izdelkov in plačala s kreditno kartico. Zelo kmalu sem prejela izdelke, razen enega. Po poizvedovanju so mi sporočili, da je v spletni trgovini prišlo do napake o zalogi in da naročenega izdelka vsaj še 2 tedna ne bodo imeli in ali želim vzeti drugega, ali bom počakala na novo zalogo. Ker je šlo za darilo, sem želela izdelek nadomestiti z drugim, 8€ dražjim izdelkom. Vprašala sem jih, ali je mogoče, da razliko nakažem na njihov račun, ali da mi prejšnji izdelek stornirajo, vrnejo denar za ta nedobavljen izdelek in ponovno naročim novi želeni izdelek. Njihov odgovor je zelo kratek: Sorry it’s not possible. Brez razlage in pojasnil.
    Med odgovori na te strani berem, da je na banki mogoče zaprositi za finančno reklamacijo in me zanima, ali lahko za reklamacijo zaprosim le za ta delni znesek, ki je bil plačan za nedostavljen izdelek?

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, najbolje je, da se na vaši banki, izdajateljici kartice, pozanimate, ali je možna delna reklamacija samo za določen znesek, saj je to verjetno odvisno od pogojev poslovanja. Lep pozdrav

  38. Aleš nadlučnik /

    Pozdravljeni!
    7.8 2020 smo opravili spletni nakup na strani e vozilo podjetja asplet d.o.o. Ljubljanska cesta 80 1230 Domžale, ker je skirijev viron 1000 zmanjkalo so nam ponudili vračilo kupnine, ki znaša 469eur plaćilo je bilo opravljeno preko pošte Slovenije. Kljub večkratnemu klicanju ter opominjanju nam kupnine še sedaj niso vrnili in vedno nesramno prekinejo pogovor. Kaj lahko storimo v tem primeru? Imamo potrdilo plačila (odrezek položnice) . Lp Aleš

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, kot piše v svetovalnem članku,se lahko obrnete na Tržni inšpektorat RS, če je sedež podjetja v Sloveniji oz. na Evropski potrošniški center EPC, če je podjetje v EU.
      Če se podjetje ne nahaja v EU in ne odgovarja na vaše pritožbe, žal ne vidimo nobenega drugega vzvoda.
      Lep pozdrav

  39. Franc Bercko /

    17.9.2020 sem na spletu na strani http://expresshop.si/ naročil artikel za 20 eur in ga tudi takoj plačal. Ker artikla dolgo nisem dobil, sem jih poklical. Reklo so da je na zalogi in ga bodo takoj poslali, vendar se to ni zgodilo. Po tem sem še večkrat klical, večinoma niso dosegljivi. Na e-pošto sploh ne odgovarjajo. Zahteval se tudi vrnitev kupnine po e-pošti, vendar zopet ni odgovora.

    Kaj še lahko storim?

    Hvala za odgovor.

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, kot piše v svetovalnem članku,se lahko obrnete na Tržni inšpektorat RS, če je sedež podjetja v Sloveniji oz. na Evropski potrošniški center EPC, če je podjetje v EU.

      Lep pozdrav

  40. Karmen Penca /

    Pozdravljeni.
    Misli, da je spletna prevara.
    https://bromelia.si/
    NE KOPUJTE!!!
    Ne odgovarjajo, se ne javijo in tudi izdelka ne pošljejo .. samo plačaš … ;(

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, kot piše v svetovalnem članku, se lahko obrnete na Tržni inšpektorat RS.

  41. Ivo /

    Kako še pred nakupom lahko ugotovim, kje je lociran internetni prodajalec? Cel kup prodajalcev ima namreč končnico .si. Vem, da je to možno imeti, zato bi rad vedel, kako do naslova nekega spletnega prodajalca. Žena je kupila plašča pri shipgratis.si in zdaj po sledilnem sistemu pošiljke, sem ugotovil, da je to kitajski portal. V bodoče bi se rad temu izognil
    LP Ivo

    1. Varni na internetu /

      https://shipgratis.si/helpdesk – spletna trgovina ima jasno definiran kontakt, pogoje naslov ter tudi ime podjetja, ki stoji zadaj (Ateli s.r.o, Češka republika). Načeloma tako ni videti, da bi bila predmetna spletna stran lažna oz. sodila v krog t.i. lažnih kitajskih trgovin, ki jih običajno obravnavamo. O poslovni praksi ter izkušnjah kupcev pa mi ne moremo soditi.

  42. Aleš NEDELKO /

    Pozdravljeni!
    Našel sem spletno stran.kjer so mi preko emaila odgovorili, da imajo dražbe avtomobilov, zdaj pa me zanima koliko je ta spletna stran verodostojna? imajo vse podatke, slike
    hvala za pomoč!
    lp Aleš
    https://collonnades.net/contact-us/

    1. Varni na internetu /

      Gre za prevaro! Podjetje ne obstaja, slike so ukradene, naslov lažen. Nekaj malega detektivskega dela nam pokaže, da se resnično podjetje (slika salona) v resnici nahaja tukaj: https://goo.gl/maps/fFZikVDGwvRnadMd6

  43. Andrej /

    Pozdravljeni,

    Denar sem vložil v investicijsko družbo TradingTeck , ki se je kljub temu, da ga priporočajo nekateri vlagatelji kot verodostojnega financial trader-ja, kasneje izkazal za SCAM. Po preklicu bančne kartice, so mi na banki rekli, da je možno preko policijske prijave, doseči, da se mi ta že nakazana sredstva iz kartice nekako vrnejo. Mi lahko poveste več o tem.
    Hvala za odgovor

  44. Hrco /

    Mene pa zanima kam se obrniti, ko te vnemška spletna trgovina vleče za nos? V garancijskem roku sem jim poslal nazaj izdelek zaradi okvare, sedaj pa 3 mesece ze zavlacujejo in se niti ne javljajo na maile. Lahko podam kako prijavo v nemčiji?

    1. Varni na internetu /

      Za začetek vam priporočamo, da se obrnete na Evropski potrošniški center (EPC); http://www.epc.si

    1. Varni na internetu /

      Po vsej verjetnosti je lažna; domena je stara komaj en mesec, relevantnih kontaktov ali informacij o podjetju ni. Nakup odsvetujemo.

  45. dežvobraz /

    Je ta spletna stran vredna zaupanja? Od njih nobenega odgovora. Odsvetujem nakup! LP

  46. Vili /

    Pozdrav, kupil sem obutev po ugodni ceni pri spletnem trgovcu, na naslovu sale2021.net, po domeni sodeč iz Prage (Češka), po kontaktu na plačilnem sistemu ki sem ga koristil (PAYPAL) pa iz Kitajske (tongluezhangshi2@163.com), pri tem pa nisem dobil potrditve naročila na svoj email, kot običajno.
    Zanima me, če mi lahko pomagate ugotoviti ali gre za verodostojno spletno stran ali prevaro?
    Kaj mi svetujete, če gre za prevaro? Hvala vnaprej za odgovor.

  47. Dani /

    Pozdrav, kupil sem trenažer po ugodni ceni pri spletnem trgovcu, na naslovu zeewoz.com, po jeziku spletne strani sodeč iz Nemčije, po kontaktu na plačilnem sistemu ki sem ga koristil (PAYPAL) pa iz Kitajske (qoycne09004@163.com), pri tem pa nisem dobil potrditve naročila na svoj email, kot običajno.
    Paket je bil sicer poslan in imam številko za sledenje paketa.

    Zanima me, če mi lahko pomagate ugotoviti ali gre za verodostojno spletno stran ali prevaro?
    Kaj mi svetujete, če gre za prevaro? Hvala vnaprej za odgovor.

    1. Varni na internetu /

      Predmeta spletna trgovina vsekakor sodi v kategorijo t.i. lažnih (manjko podatkov, starost domene, manjko kontaktov), videti je tudi, da je že nedosegljiva kot taka. Po vsej verjetnosti je šlo za trgovino, ki je prodajala ponaredke iz Kitajske (če sploh). Glede na to, da je bil nakup opravljen s sistemom PayPal (kar je sicer pri tovrstnih trgovinah precejšnja redkost), vam svetujemo, da na PayPalu nemudoma sprožite postopek za reklamacijo: https://www.paypal.com/bz/webapps/mpp/security/buyer-protection-resolution

      Navodila (video vodič) za prepoznavo lažnih spletnih trgovin pa dobite na: https://www.varninainternetu.si/knjiznica/kako-preveris-spletno-trgovino/

  48. Petra Kolarič /

    Opozorila bi na Shaw Academy.

    Na FB mi je ponudilo objavo za Free Trial online tečaja. Ko sem se prijavila, sem pomotoma izbrala “dodatni materiali” in so mi preko PayPala (ki ga daš ob registraciji na stran) avtomatsko trgali $44,99 za te materiale. Z enim klikom!

    Malo sem preverila in seveda nisem osamljen primer. Podpisuje se tudi peticija na change.org za preiskavo prevar na Shaw Academy.

    Punca na tem posnetku pa tudi lepo opiše svojo izkušnjo: https://youtu.be/pmVYjF8flSw

    Delim, ker sem ogorčena nad dogodkom in nezmožnostjo kakršnekoli rešitve.

  49. Petra Kolarič /

    Pa še ena scam trgovina: IG profil je Cheersugar Club.

  50. mina /

    Pozdravljeni,
    želela bi vrniti kupljeno blago na spletni strani si.factcool.com
    Plačala sem po povzetju, za vrnitev kupnine pa želijo številko mojega TRR, ki naj jo naveden v njihov spletni obrazec: https://si.factcool.com/pick_return
    Ali ima kdo izkušnje z njimi in ali je varno, da navajam svoj TRR? Ali lahko ponudnik spletne strani kakor koli zlorabi moj TRR?
    Hvala za odgovor
    Mina

    1. Varni na internetu /

      Zloraba TRR, v smislu, da bi vam lahko zgolj na podlagi števlike lahko odtegnili sredstva, ni možna. Drugače pa predmetna trgovina ne sodi v krog lažnih trgovin, ki jih običajno obravnavamo. Le-ta ima namreč sedež znotraj EU; v primeru morebitnih težav vam svetujemo, da se obrnete na kako izmed potrošniških organizacij (npr. EPC – Evropski potrošniški center).

  51. Petra Narat Palčnik /

    Pozdravljeni. Novembra sem naročila 3 izdelke na http://www.vanssoldes.com, plačala sem s kreditno kartico. Ker ni odziva, mi postaja sumljivo. Kaj predlagate?
    Petra

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni, predlagamo vam, kot opisuje članek, da se odvisno od sedeža podjetja oz. trgovca, obrnete na pristojne institucije – Tržni inšpektorat oz. Evropski potrošniški center. Če gre za lažno trgovino, kjer trgovec praktično ne obstaja, poskusite sprožiti reklamacijski oz chargeback postopek na banki, izdajateljici kartice, več info https://www.epc.si/pages/si/pravice-potrosnikov/spletno-nakupovanje/pravica-do-povracila.php.

  52. Hana /

    Pozdravljeni!
    Ste že kdaj vzeli pod drobnogled spletno trgovino ShipGratis? Lansko leto sem na poletne čevlje čakala 3 mesece, jeseni sem jih dobila, izdelek porazen, brez opetnika, neuporaben za nošenje. Po izjavah žensk, se to še vedno dogaja, čakanje v nedogled, na koncu artikel za v smeti. Hvala za odg.

  53. Maro /

    Pozdravljeni,
    Mi lahko prosim preverite stran https://www.sroyiglobal.com ? Plačal sem izdelek preko banke, poslali so mi številko DPD sledenja, ta paket je bil najprej v Italiji, nato je potoval iz Italije v Poljsko in sedaj nazaj iz Poljske za Italijo… Na mail ne odgovarjajo. Se obrnem na EPC? Hvala za odgovor in lep pozdrav

    1. Varni na internetu /

      Ne, EPC obravnava trgovine iz EU, v vašem primeru pa gre za prodajalca iz Kitajske. Če ste plačali s kreditno kartico, vložite reklamacijo na banki, če pa ste nakazali na bančni račun, lahko zgolj podate prijavo na policijo.

  54. Vera: dk.dk2021.ru /

    Spoštovani,
    oglašam se predvsem z namenom, da morda koga s svojo izkušnjo obvarujem pred goljufijo.
    Pri iskanju športnega oblačila na spletu sem naletela na nenavadno spletno stran: dk.dk2021.ru, z zelo ugodnimi cenami. Misleč, da gre za dansko spletno stran, saj je bila v danščini, s sicer pomanjkljivi opisi prodajalca, cene v €….Kljub dvomom sem nasedla vabljivo nizki ceni in se odločila za nakup v vrednosti 56€, s plačilom preko PayPal-a. Dvom v spletno stran se je potrdil, ko nisem prejela potrdila o naročilu, v potrdilu plačila je bil naveden trgovec s sumljivim e-naslovom: a310447@163.com. in kitajskimi črkami: 签名由 网易邮箱大师 定制
    Ko sem se obrnila na zgornji naslov glede potrdila o naročilu in roku dobave, sem prejela sledeči odgovor:
    Due to the global epidemic, shipping to your country needs to be tested.
    If you do not receive the product within 50 days,
    we will refund and change your currency in full! Please wait patiently!!

    Dvakrat sem jim odgovorila, da je dobavni rok predolg in da želim povračilo. Sledila sta še dva enaka odgovora….
    Torej, prepričana sem da sem “nasedla” in vzela tistih 56€ kot ceno za lekcijo o neumnosti. Zanima pa me pa, ali je moja kartica zaradi plačila preko PayPal-a varna ali naj jo zamenjam.
    Vnaprej hvala za odgovor! V

    a310447

  55. Bojan /

    Pozdravljeni
    Na spletni strani http://www.powrotdoharmonii.pl sem kupil vakuumski elektromotor za sesalec. Plačal sem s kreditno kartico, vendar izdelka nisem dobil. Pri kontaktu s prodajalcem mi prodajalec vedno znova obljublja da bo izdelek poslal, vendar izdelka nikakor ne dobim. Kaj lahko storim?

    1. Varni na internetu /

      Na banki, ki je izdala kreditno kartico, se pozanimajte glede možnosti reklamacije (t.i.chargeback zahtevek).

    1. Varni na internetu /

      Tukaj gre brez kančka dvoma za prevaro v obliki ponudbe lažnega kredita preko spleta.
      Prevaranti, tako kot tudi v tem primeru, za izvedbo goljufije pogosto postavijo lažno spletno stran banke ali finančnega podjetja, da bi s tem poslu dali neko legitimnost.
      Sklepanje posla vam tako močno odsvetujemo.

  56. Jože /

    Žena je hotela naročiti nogometni dres na spletni strani in ni opazila, da ni varna povezava. Cene dresov so zelo ugodne in vse imajo na zalogi. Uporabila je z mojim dovoljenjem Master card kartico. Banka je zavrnila spletni nakup. Kasneje je po brskanju drugih strani ugotovila, da je spletna trgovina z goljufivimi postopki.

    http://www.nogometnishop.com/
    Ali moram preklicati kreditno kartico?

    Hvala za odgovor

    1. Varni na internetu /

      Glede tega se je najbolje obrniti neposredno na vašo banko.

  57. Božo /

    Pozdravljeni. Želel bi vas posvariti pred nakupom robotskega sesalca Bowai. Saj je en čiti nateg. Kupil sem ga misleč “ja saj cena je res pre nizka, tehnologija napreduje in za hodnik počistit bo OK”. Pa ni tako že malo globlja fuga onemogoči nadaljnjo delovanje. Sedaj ga poskušam vrniti in se ARC-Kranj lastnik spletne trgovine Shelfox z uspehom izmika češ, da nimam številke naročila. Bo to prvič čujem? Ne zadostuje račun? Ne vem kaj storiti. Prosim za pomoč.

  58. Jan /

    Lep pozdrav
    Nameravam kupiti izdelek preko spletne strani https://www.wheel-builder.de/en, pa nekako obotavljam, ker nikjer na strani ni nekih konkretnih podatkov o tem podjetju oz. vsaj telefonskih ševilk, kjer bi preveril njihov delovanje.
    Hvala za odgoor.
    lp Jan

    1. Varni na internetu /

      Glede na podatek o bančnem računu ima isti prodajalec še nekaj drugih spletnih trgovin, npr. wheelproject.com ipd. Istega prodajalca je moč najti tudi na Ebayu. Tu težko govorimo o lažni spletni trgovini, vsekakor pa je odsotnost kontaktnih podatkov neželena, sploh če gre za blago višje vrednosti. Morda pred nakupom na spletu poiščete še mnenja drugih kupcev.

  59. JF /

    Pozdravljeni, bil sem zlorabljen na spletni strani saj sem opravil nakup v višini 8875EUR. Zanima me kam vse se lahko obrnem? Zanima me tudi civilna tožba. Podjetje je registrirano v veliki britaniji.

    Hvala

  60. Melita /

    Pozdravljeni,preko spleta sem probala pridobiti posojilo, zdaj pa me zanima, ali je to podjetje resnicno in kaj narediti v primeru, da ni? contact@cofine-group.com.

  61. Dejan /

    Pozdravljeni!
    Naročili smo dve knjižni polici na spletni strani https://yggddre.com/.
    Po štirih mesecih izdelkov ni, niti ne odgovarjajo na maile. Je spletna trgovina lažna? Plačilo je bilo opravljeno z bančno kartico.
    Hvala za odgovor!

  62. Andrej /

    Na nemški spletni strani esl-emobility.com
    sem naročil polnilni kabel za avto, katerega sem plačal preko paypala.
    Od naročila je minilo že skoraj mesec dni. Na maile so neodzivni.
    Po pregledu google mnenj, sem opazil, da nekateri imajo enak problem, medtem ko drugi so zelo zadovoljni.
    Kaj lahko storim?

  63. RENATA /

    Pozdravljeni!
    Včeraj sem plačala obleko na strani Nizjecene.si. Ko sem jih po mailu (to je edini kontakt, ki sem ga našla) vprašala kdaj dobim obleko, mi ne odgovarjajo. Bojim se, da ne bom dobila obleke in ne denarja. Kaj lahko storim?

  64. MATEJA Š. /

    Pozdravljeni, prejšnji teden smo naročali na spletni strani lasportivacevlji.com. Plačano je bilo s kreditno kartico. Stvar mi je postala sumljiva in sedaj preverjam in kot očitno gre za prevaro. Sicer smo od njih danes dobili odgovor, da je izdelek sicer na poti s China post in vzame od 6-20 dni za dostavo, da je sedaj to ” pod okriljem ” kurirja in da lahko pričakujemo pošiljko.

    Ali je spletna trgovina Ok oz. ali se da kaj storiti v primeru zlorabe?

    Za odgovor se VAm najlepše zahvaljujem, MAteja Š.

  65. Urska /

    Živjo,
    pri spletni strani nizjecene.si sem že poleti naročila dve obleki, ki sta sicer prišli in sem ju vrnila ker nista bili vredu. Od septembra še vedno nisem dobila nazaj vračila denarja, sicer sem plačala po povzetju ampak se stalno izmikajo in iščejo izgovore glede vračila. Kaj v takem primeru narediti?

    Hvala in lep pozdrav

    1. Varni na internetu /

      Če menite, da gre za kršitev, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat.

  66. Saša /

    Pozdravljeni,

    je imel kdo že kakšno izkušnjo, da je prodajalec poslal blago s tem prevoznikom: http://www.globaltransportlogistic.com. Ko dobijo pošiljko, jo zavedejo v sistem (dobiš številko airbilla), potem pa dobiš obvestilo, da moraš plačati insurance fee (pa shipment fee, pa custom fee,…) in šele ko to plačaš, ti sprostijo naprej. Potem, ko to plačaš, seveda prileti naslednje obvestilo, da moraš spet nekaj plačat, če želiš, da se sprosti blago naprej,…. Skratka nateg.
    Gre se pa za pošiljko, ki naj bi odšla iz Tajske.

    Ima kdo izkušnje, kam se lahko tole prijavi (v slo, v tujini?).

    Hvala za kakršnokoli pomoč

    1. Varni na internetu /

      Kriminalci v prevarah uporabljajo tudi lažne spletne strani logističnih podjetij. Ponavljajoče zahteve za plačilo raznoraznih stroškov pa so zelo dober pokazatelj, da gre za goljufijo. Predlagamo, da zadevo prijavite na policiji.

  67. ALEA /

    Pozdravljeni, mene pa zankma spletna stran mammutslovenia.com? Ja, narocila sem jakno, placala s kartico izdelka ni. Zdaj so mi napisi da je izdelek izgubljen. Tako da previdno tudi tukaj.

  68. Matjaž /

    Zanima me ce izdelek narocis po emailu se tudi steje kot spletni nakup in ga lahko vrnes v roku 14 dni od nakupa ce ti ne ustreza? Hvala

    Priporocam da na spletnih straneh poiscete podatke od podjetja kateri prodaja….

  69. Zvone /

    spletna trgovina ClickShop SI je velik prevarant. Prodajajo velik nabor izdelkov, po ugodnih cenah in v Slovenskem jeziku.
    https://clickshop-si.com/

    opisal bom svojo slabo izkušnjo.
    Pri njih sem naročil električno hladilno torbo: W48 AC/DC termoelektrični hladilnik-2022 mode za ceno 49 EUR. Dodatno naj bi bili stroški dostave 7 eur ( skupaj 56 EUR )
    https://clickshop-si.com/izdelek/w48-ac-dc-termoelektricni-hladilnik-2022-model/

    Paket z odkupnino mi je dostavljalec GLS pripeljal po nekaj dneh. Moja napaka da sem paket prevzel in nisem v trenutku prevzema zaznal da bi velikost paketa morala biti precej večja in moral bi biti vsaj za nekaj kg težji. V paketu se je nahajala plastična izvedba mini prenosne hladilne torbe 7,5 litra ( portable electronic 7.5 l cooling warming refrigerator ) ki se po spletu prodaja za okoli 15 eur, pri njih pa ga imajo v ponudbi za 29 EUR.
    https://clickshop-si.com/izdelek/prenosni-hladilnik-in-grelec/.

    Po krajšemu raziskovanju in pregledu deklaracije o dostavi sem ugotovil da je paket prispel iz Srbije. Na moja sporočila preko njihove spletne trgovine in preko maila se ne odzivajo. Napisal sem tudi negativno mnenje na njihovo FB stran, vendar je bil moj komentar tudi tam brisan.

    Zavedam se da bom zelo težko dosegel da dobim plačan artikel, vendar bi želel da ostali kupci ne ponovijo moje napake.
    Prav bi bilo, da bi spletna stran te prevarantske spletne trgovine bila uvrščena na seznam zaupanja nevrednih spletnih trgovcev.
    NE KUPUJTE PREKO TE SPLETNE TRGOVINE!!!!
    https://clickshop-si.com/

  70. Jerica /

    Pozdravljeni,
    nekaj dni nazaj sem naročila preko spleta kremo Clavosan proti glivicam na nohtih. Žal sem še iz časov, ko v vsaki stvari ali vsakemu človeku vidim tisto dobro, niti pomislim ne, da je to pa PREVARA.
    Naročila sem preko https://si.mocna-priroda.com/product/clavosan?gclid=CjwKCAjw0dKXBhBPEiwA2bmObRJWgOU36MC42pkvPTU0ZS-sl894Jc-MH-QNspTbPdaaFN8ia-vLtxoCC4cQAvD_BwE
    O nakupu sem se pogovarjala še z mamo, ampak, ker se nisem mogla spomniti imena sem malo pobrskala na internetu in našla ime in tudi mnenja. Gre za zavajajočo spletno prodajo in izdelek s strani JAZMP tudi odsvetujejo, ker ni registriran pri nas, več na https://www.jazmp.si/2022/06/21/zavajajoce-spletno-oglasevanje-ter-prodaja-izdelkov-predstavljenih-z-lastnostmi-za-zdravljenje-%EF%BF%BC/
    Izdelek bom prejela po redni pošti in plačilo bo z gotovino. Podatki, ki sem jih posredovala so bili naslov in telefonska in nič drugega.
    Danes sem klicala na obe telefonski številki, žal je samo odzivnik v slovenščini; Spoštovani, poklicali ste spletno prodajo. Naš delovni čas je od 8. do 16. ure. Trenutno nihče od naših operaterjev ne more prevzeti vašega klica. Prosim pokličite kasneje.
    Kako naprej, ker izdelka ne bom prevzela, ga lahko zavrnem, moram prevzeti kakšen strošek?
    Hvala za pomoč in odgovor.

  71. Jaka /

    Pozdravljeni.

    Na SALOMON Slovenija sem 27.7.22 kupil pohodne čevlje, ker jih po 20 dneh še nisem dobil sem jih kontaktiral.
    Prvi njihov odgovor je bil, da je “korona” in, da naj bom potrpežljiv.
    Po tednu jim pišem še enkrat in dobim odgovor, da se je pošiljka verjetno izgubila in da, če se strinjam, mi takoj lahko vrnejo 40% kupnine.
    Napisal sem, da se ne strinjam in da hočem 100% vračilo kupnine,
    od takrat se ne javljajo več, kaj lahko storim?

    Hvala za odgovor.

  72. PUMA /

    Pozdravljeni!
    Na internetni strani: https://www.pumaslovenija.com/ sem naročil in plačal nogometne kopačke. Po e-pošti sem dobil sporočilo o plačilu in podatke o naročilu (ne pa tudi računa). Po skoraj mesecu dni naročeno še nisem prejel. Na e- kontakte, ki so na voljo na strani in v poslani dokumentaciji sem pošiljal vprašanja a so vedno brez odgovora.
    Kako ukrepati ? Ali gre tudi tukaj za zlorabo oziromalažno spletno trgovino?

    Hvala za odgovor.

    1. Varni na internetu /

      Zelo verjetno gre za trgovino s ponaredki ali lažno trgovino. Predlagamo, da na banki vložite reklamacijo.

  73. Petra /

    Podjetje Eoblačila, kupila in vrnila določene artikle, po 3 mesecih so neodzivni za vračilo denarja..:((

  74. Prevara! /

    Pozdravljeni,
    Svetujem, da ne kupujete iz te spletne strani: https://www.nizjecene.si/
    Za tem ko kupite izdelek, ga cakate nekaj mesecev. Seveda izdelek, ki ga dobite ni niti priblizno podoben tistemu, ki ste ga narocili. Ko jim blago vrnete in prosite za povracilo kupnine, sploh ne pricakujte odgovora. Ce imate sreco vam bojo cez nekaj mesecev odgovorili samo: Bomo kontaktirali racunovodjo. In to se bo vleklo se pol leta. Seveda preko telefona jih ni mozno kontaktirati ker je stevilka slucajno “zasedena” ze od ocitno same ustanovitve podjetja.
    Lp.

  75. TANJA /

    Pozdravljeni.
    Zanima me, če mi lahko pomagate ugotoviti ali gre za vredosrojno spletno stran ali prevaro in sicer se gre za stran GZKOKOL.COM

  76. Milena /

    Pozdravljeni, kako pa je s stranjo smartshop-si.com? Namrec narocila sem izdelek, ki so ga oglasevali, dobila cisto nekaj drugega. Izdelek vrnila ter zahtevala kupnino. Na maile nihce ne odgovarja. Kam se lahko obrnem?

  77. Edit /

    Zanima me, če je ta stran prevara –
    pumaslovenija.com?
    Hvala!

  78. Nins /

    Loyalkids.eu,prevara

  79. Rudi Škedelj /

    Prosim, če lahko preverite spletno trgovino salmingslovenija.com
    Lp
    Rudi.

  80. Jasmina /

    Pozdravljeni.
    Zanima me, če mi lahko pomagate ugotoviti ali gre za verodostojno spletno stran ali prevaro?
    https://www.nikeinslovenia.com/

    Oddala sem naročilo, plačilo z VISA kartico, od njih je sicer sprva bil odgovor da so blago poslali, sedaj ni več odgovora, od naročila pa je že več kot mesec in pol.

    Kaj mi svetujete v tem primeru?
    Hvala in lep pozdrav, Jasmina

  81. Sašo /

    Zanima me ali je pumaslovenija.com prava stran ali prevara ce vete kaj o tem

  82. JAN K. P. /

    Pozdravljeni, pred dvema dnevoma (10.1.2023) sem opravil nakup na teli spletni strani: https://www.faoschwarz.shop/ zanima me legitimnost strani. Nakup sem opravil s kreditno kartico v dolarjih. odštelo je takoj pod imenom AP * hhoutlets com. Sumljivo. Naročil sem schleich veliki skedenj rdeče barve. močno dvomim da bom karkoli dobil iz amerike kjer naj bi se nahajali. Sumim na prevaro. kakšno je vaše mnenje in ali lahko preverite ? Kaj lahko naredim da bi denar dobil nazaj čimprej. Odgovor je bil samo na mail kot Payment succesful in pa vsebina da mi bodo poslali številko paketa ki ga bom lahko sledil in da se zahvaljujejo za podporo. 🙁 Prosim pomoč

    1. Varni na internetu /

      Komentarji niso namenjeni obravnavam konkretnih težav, zato vas usmerjamo, da s pomočjo iskalnika na strani poiščete odgovor na vaše vprašanje. Na našem portalu je zbranih že več kot 500 opozoril in obravnavanih prevar, zato vnesite v iskalnik ključno besedo za vašo težavo. Če ne boste ustreznega pojasnila, lahko vaše vprašanje naslovite na naslov cert@cert.si.

  83. Uros /

    zanima me kaj narediti če hočem vrniti naročeno blago, katero je daleč od kvalitete katero sem pričakoval (model, kvaliteta…). Nikjer ne najdem kontaktnih podatkov za vračilo blaga. Naročeno je bilo v spletni trgovini in pa plačilo je bilo po povzetju.
    https://www.nisustore.com/
    Promovirajo trenirke Boss, pošiljajo pa navadno kitajsko robo…

  84. Katarina Jakopin /

    Pozdravljeni,
    na tej spletni strani
    https://joibilityz.com/d.php?product_id=cKdFmTC&fbclid=IwAR2xhgZ_IMxjFGLR-81nG4lNq5GMx3H3efUx86iMxS8VYAU-_KHZoUouBVs
    sem preko Fb povezave naročila 3 modrčke. Na mail nisem prejela nobenega potrdila o naročilu, ničesar! Čez 14 dni je preko GLS-a prikel paket z odkupnino, ki je ustrezala znesku. Paket sem prevzela. V paketu NI bilo računa, niti ni prišel po SMS-u kot je bilo napisano na paketomatu! Rada bi vrnila prevezete artikle, pa niti ne vem kam saj niti ni več sledi, kje je bilo to naročeno. Ali lahko GLS potrdi/najde od kod je ta paket prejel!?
    prosim za pomoč,
    Katarina

  85. Uroš /

    Opravil nakup s kreditno kartico vendar je bila transakcija dvakrat zavrnjena. Preventivno bom pri banki preklical kreditno kartico.
    Do sedaj se še nisem uspel takole pretentat, vendar sem iskal kje bi dobil la sportiva Akyra brez GTX membrane in našel tole stran, ves srečen naročil želel plačati potem pa odkril da za tole stranjo ni nobenega realnega podjetja domena pa je registrirana na kitajskem in sicer na alibabacloud.com v singapore-u
    https://www.lasportivaljubljana.com/

  86. Urša /

    Zdravo,

    še en nateg na tevaslovenija.com

    Stran sicer sedaj izgleda že čisto drugače in tudi Google opozarja, da ni varna…

  87. Marko /

    Narocil nalozbeno zlato preko https://www.svetplemenitihkovin.si/ in imajo tudi poslovalnico v hali A
    Po spletu se registrial, narocil in placal dobil potrdilo ‘Prejeli smo vaše plačilo za vaše naročilo’ mesec nazaj.
    Od tu pa nic vec odgovora. Ne odgovarjajo na maile. Osebno bil tam, pravijo da naj poklicem, da bo ‘šef’ pojasnil poklical.
    Samo zavlacevanje. znano?

  88. Tina /

    Pozdravljeni,

    Na tej spletni strani
    https://www.tevaslovenia.com
    sem mesec nazaj naročila sandale, ki jih seveda ni, glede na to predvidevam, da je lažna?
    Lp Tina

  89. Melita Niko /

    Pozdravljeni,
    naročila sem čevlje iz spletni strani https://www.nikeislovenia.com/ . Prosim za pomoč saj predvidevan da je stran fake.
    Kaj narediti?
    Hvala za odgovor

    1. Varni na internetu /

      Komentarji niso namenjeni obravnavam konkretnih težav, zato vas usmerjamo, da s pomočjo iskalnika na strani poiščete odgovor na vaše vprašanje. Na našem portalu je zbranih že več kot 500 opozoril in obravnavanih prevar, zato vnesite v iskalnik ključno besedo za vašo težavo. Če ne boste ustreznega pojasnila, lahko vaše vprašanje naslovite na naslov cert@cert.si.

  90. Karmen P. /

    Prijava spletne trgovine!

    Oglašuje se spletna trgovina https://shopeaseslo.com/, ki nima nikakršnih ujnih informacij o piškotkih, kontakti trgovine, splošni pogoji poslovanja, politika zasebnosti, o podjetju, obrazec za zamenjavo ali vračilo načini plačila in dostava….

  91. Anže /

    Pozdrav,
    na spletni strani jordan slovenija sem naročil čevlje za 90evr. Nato sem na banko dobil račun za več kot 770evr. Nato sem ugotovil, da je ta stran lažna. Ali je mogoče dobiti moj denar nazaj?
    hvala

  92. Dada /

    Ni nakup ampak sem nasedla ženski in njenem odvetniku da sem dedinja njenega denarja ki je velik ko s plačevala bančne garancije banki v Franciji se mi zdi da je goljufija saj so non stop zahtevali denar češ če bom plačala bodo denar nakazali na moj trr. Mislim da sem nasedla zgubila denar kje lahko to stvar prijavim

  93. Dragica /

    Rabim pomoč pri goljufiji na koga se naj obrnem

  94. Eva /

    oshcasters.com ; shepretty shop online,: izgledalo je vse ok, cene niso bile prenizke, žal po1 mesecu od nakupa in nešteto dopisovanjih z obema spletnima trgovinama lahko rečem, da je bilo vse lažno in nikoli več ne bom videla svojega denarja.

    odgovarjajo mi na mojo pošto z naslednjih mailov:

    xm4@officialservice.shop
    in
    oshcasters@gshbj.com

  95. Irena /

    Prek spletne trgovine bncfshop sem naročila bundo Puma za 49 evrov vendar sem dobila trenirko zgornji in spodnji del čisto navadno .Kaj storiti Sicer sem na pošti plača po povzetju z kartico in me zanima če mi lahko zlorabijo kartico.

  96. Eva /

    ..nadaljevanje… moja “slaba izkušnja” se je z današnjim dnem končala pozitivno, ker sem z obeh lažnih spletnih trgovin dobila povrnjen celoten znesek nakupa/vračilo obeh celotnih zneskov na kartični račun.

    Kako mi je to uspelo? Najprej sem se pozanimala na NLB, ki je izdajatelj moje kreditne kartice, kako je mogoče, da sem morala plačilo potrditi v NLB PAY in da niso zaznali, da gre za lažno spletno trgovino in oni so mi pojasnili, da je račun odprt nekje v Evropi, ker samo v Evropi se potrjujejo plačila preko NLB PAY in da naj:
    – oddam prijavo lažne spletne trgovine, ki mi ni dostavila naročenega in
    – oddam preklic in blokado plačilne kartice ( za vsak slučaj)
    ..potem pa je sledilo dopisovanje na 2 maila, ki sta bila objavljena kot “servis kupcem” za obe lažni spletni trgovini in sem vztrajala, da bom podala prijavo na vse možne institucije ( tudi na te, ki so navedene na tej spletni strani spodaj), v kolikor mi ne vrnejo zneska kupnine in potem sem vztrajala, ko smo si začeli dopisovati, da obvezno hočem celotno kupnino nemudoma na svoj račun in je trajalo 1 mesec in pol , no v petek in danes sem dobila z obeh lažnih spletnih trgovin povrnjena oba zneska kupnine. Bila pa sem vztrajna in oni tudi, so mi ponujali delno vračilo, pa 10% vračilo, pa vračilo brez stroškov dostave itd itd.. no tudi jaz sem bila vztrajna in očitno se je izplačalo..

  97. Bogdan /

    Nakup, očitno spletna prevara (veliko slabši izdelek zunanji disk) je dostavila kurirska šlužba GSL, plačano je bilo na njihovem paketomatu (zato sem mislil, da je varno in pošteno). Ali je kurirska služba kaj odgovorna pri tem, da posluje s prevarantskimi podjetji. Morajo imati tudi dokazila komu so prenakazali sredstva, ali se lahko na podlagi tega kaj urgirati?
    Podoben primer reklamacije za isti artikel sem zasledil tudi na češki spletni strani za pritožbe.

  98. Simi /

    http://pandora-slovenija.com/
    Pred več kot 45 dni kupil 2 pandora obeska ki pa ju še do sedaj sploh nisem dobil na emaile ne odgovarjajo, ob nakupu pa me je preusmerilo in šele takrat videl da pošiljka oddana v Chicago America.
    Kako do vračila denarja plačal z Mastercard

  99. suzana /

    kupila sem oblacila http.//www.yigokit.co pošta je potekala preko packeta na paketu se vidi prelepljena spodnja nalepka na kateri piše vrednost 4 evre odkup 41 dobila pa sem dve stari strgani jopici .Seveda se se vedno borim saj menim koliko sem slišala nisem edina ki ima problem z packetom nato so mi poslali naj pošljem bancni racun seveda ga nisem ampak se zlahka ne predam tako da res je potrebno paziti kaj dobis in kje naročis

  100. Laura /

    Pozdravljeni!
    Lepo bi prosila, da preverite še to spletno stran https://www.consistencyes.online/
    Naročila sem nekaj športnih oblačil znamke The north face, malo so me zaslepile nizke cene, ker mi ni dalo miru, sem našla vašo stran. Plačala sem z Mastercard kartico, ali je v primeru, da trgovina ni verodostojna dobila denar nazaj? Hvala!

  101. Tjaša Tolar /

    Preko spletne strani smo naročili tri pare superg za otroke. Odkljukali celo +5 eur za hitrejšo dostavo. Plačali s kreditno kartico, ker se drugače ni dalo. Sproti smo dobivali informacije, kje se nahajajo kupljene stvari. Na koncu: je bilo delivered. A paketa ni bilo ! Potem smo še dvakrat dobili od njih celo odgovor, da bodo preverili, zakaj ni bilo “delivered”, če ne pa, da bodo poslali nov paket. V tretje pa se ne oglašajo več in denar je ostal pri njih. Ali lahko kaj naredimo ? In ali bi bilo dobro celo zamenjati št. kreditne kartice ?

    Spletna trgovina: OfferShop: customerservice@profitablees.online

  102. Marjana /

    Prijavljam še eno spletno prevaro – trgovina, in sicer converseslovenija.com. Nateguni. Naročila sem allstarke za hčer in jih tudi plačala (kreditna). Dobila sem obvestilo, da so prejeli plačilo in da je pošiljka oddana. Po dobrem mesecu in pol sem začela s pisanjem na njihov kontakt (costumer servis), ker so mi napisali, da je verjetno dostavna služba izgubila moj paket. Ponudili so najprej 35 % vračila kupnine, po nekaj sporočilih smo prišli do 65 %. Še vedno vztrajam, da ne želim vračila kupnine, temveč izdelek, pri čemer trdijo, da so out of stock. Trgovina je še vedno “aktivna”, lahko naročiš, oni pa brez izdelkov … Prosijo za št. kreditne, da vrnejo del kupnine, čemur nasprotujem. Res pa je, da sem že v štartu plačala s kartico. Je to problem? Ima kdo podobno izkušnjo?

  103. Bojan Stražar /

    Spoštovani 21.01.2024 sem preko spleta naročil pri Aallrise -shop xpxp moške delovne škornje . poslali so mi podrobnosti naročila ,čez nekaj dni dobim pošiljko, vendar niso bili škornji temveč beli športni copati. Na ovitku v katerem so bili copati je naslov pošiljatelja HIMOBI TRADING LIMITED s sedežem v Romuniji. podan je tudi mail storitev za stranke. himobi-support@163.com Poslal sem jim dopis ,da želim zamenjavo artikla naj sporočijo kako in kam naj pošljem poslani klump. Odgovorili so naj pošljem potrdilo naročila , ter spraševali za neke št . dostavne službe. Poslikal sem ovoj v katerem so poslali copate, podrobnosti naročila, tam je vse kar zahtevajo od mene. Odgovorijo naj pošljem št GLS tel. št. imetnika ter IBAN. Odgovoril sem ,da vse kar zahtevajo že imajo ne vem zakaj bi jim poslal IBAN , če želim samo zamenjati izdelek, dopisal sem ,da se mi zdi ,da gre za prevaro, sedaj pa ni več nobenih odgovorov. Kako lahko pridem do kupnine oziroma kakšne imam možnosti ,da izterjam naročeni izdelek? LP

  104. vzdevek /

    Hvala za vse nasvete, ki ste jih pripravili. Naletel sem na tole trgovino: https://www.ryobitoolsslovenija.com/. Trgovina mije bila malo čudna in sem jo začel malo preverjati ter ugotovil, da gre za lažno trgovino.
    Zaradi tega sem googlal kako prijaviti lažno spletno trgovino in našel samo tale vaš članek.
    To je super zadeva, ampak moti me, da ni možnosti prijave teh spletnih trgovin. Vsak uporabnik spleta je prepuščen samemu sebi, da je dovolj izobražen, da prepozna lažno spletno trgovino.
    Zanima me ali obstaja kakšen organ, kateremu se takšne prevare lahko prijavi in nato glede tega tudi nekdo nekaj naredi.
    V tem primeru sem jaz imel srečo, naslednji obiskovalec pa mogoče ne bo imel. Ali ne bi bilo super, da s tem, ko sem jaz prepoznal to trgovino kot lažno, da bi jo lahko prijavil in nek organ odstranil preden prevarajo nekoga drugega?

  105. Lana /

    Z mamo sva naročile rikerjeve čevlje preko stani rieker slovenija. Mail sva sicer dobile, ampak je že mail bil rahlo čuden.
    Kontakt sva našli in sicer na slovaškem, vendar ne gre poklicati. Piše, da so zasedeni vedno ko jih kontaktirama. Ne odpisujejo na maile. Nevem kaj storiti.

    Stran je ta https://www.rieker-slovenija.com/

  106. Larka /

    Zanima me ali je ta spletna stran sumljiva. Opravila dva nakupa, izdelki pa niso prispeli..
    https://relume.it

  107. Sandi /

    Pozdravljeni.

    Zanima me ali je naslednja spletna trgovina registrirana v EU. Predvidevam, da gre za lažno spletno stran.
    https://www.iuwhb.com/

    Hvala za odgovor.

    1. Varni na internetu /

      Pozdravljeni! Komentarji niso namenjeni obravnavam konkretnih težav, zato vas usmerjamo, da s pomočjo iskalnika na strani poiščete odgovor na vaše vprašanje. Na našem portalu je zbranih že več kot 500 opozoril in obravnavanih prevar, zato vnesite v iskalnik ključno besedo za vašo težavo. Če ne boste ustreznega pojasnila, lahko vaše vprašanje naslovite na naslov cert@cert.si.

  108. Lidija /

    Se opravičujem administratorjem te koristne strani, kot tudi vsem oškodovancem, ampak jaz se moram izkašljat. Rada bi se zahvalila vsem “nategnjencem” za mojo več kot urejeno prebavo ob prebiranju vaših komentarjev, hkrati pa se sprašujem: Ali sta čista kmečka logika in zdrava pamet popolnoma zapustili ljudi? Se je “modnim strokovnjakom” spustil IQ na januarsko temperaturo pod lediščem? So Butale resnične?
    Dragi moji, vaše izkušnje z nategi so cena za nečimrnost, lenobo in nespametnost, ki jo je potrebno plačati. Če hočeš original, plačaj ceno! Plačevanje s kartico – ja ok – samo NE s tisti “glavno”! Za nakupe po spletu se uporablja predplačniška kartica – še nikoli niste slišali za to? Vrstni red: Najprej naročite, plačate…šele nato sprašujete, če je trgovina varna. Ta pa je butalska!! S takimi dejanji se mi žal čisto nič ne smilite. Lahko rečem edino “prav vam je”!

  109. Marijana /

    Pozdravljeni. Zanima me tale email, oz spletna stran.
    mailto:service0742@gmail.com
    Hvala in lep pozdrav.
    Marijana

  110. SI-CERT  sporoča in sprašuje – Potrošnik, poznaš svoje pravice? /

    […] in tu je nekaj nasvetov, s katerimi SI-CERT sporoča, na kaj morajo biti potrošniki pozorni in ali poznajo svoje pravice […]